بازرگانان محترم
با توجه به شیوه جدید در خصوص ثبت و پیگیری درخواستهای مربوط به سامانه همتا، خواهشمند است با مطالعه دقیق راهنما، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید. همچنین متناسب با نوع درخواست، فایلهای مورد نیاز را مطابق با فایلهای نمونه ارسال نمایید.
طبیعی است عدم توجه به نکات ذکر شده در قسمت راهنما و ارسال فایل خارج از چارچوب فایلهای نمونه، منجر به تأخیر در رسیدگی به درخواست میشود و نارضایتی مشترک را بدنبال خواهد داشت.
بازرگان پس از تماس با شماره تلفن 75492000 داخلی 122 درخواست خود را اعلام و سپس مدارک و فایلهای مورد نیاز را توسط ایمیل رسمی شرکت به آدرس mobile@ntsw.ir ارسال میکند. پس از بررسی درخواست، شماره تیکت از طریق ایمیل به بازرگان ارسال میشود. در صورتیکه 4 روز پس از ثبت تیکت درخواست مورد بررسی قرار نگیرد، بازرگان میتواند نسبت به پیگیری تیکت ثبت شده از طریق پشتیبانی سامانه جامع اقدام نماید.
مواردی که بازرگانها میتوانند در ارتباط با آن درخواست خود را ثبت کنند بصورت زیر میباشد:
شرکت واردکننده پس از فروش محصول متوجه میشود که دستگاه قبلاً توسط فرد دیگری فعالسازی شده است و اکنون درخواست انتقال مالکیت دستگاه به شماره دیگری را دارد.
شرکت واردکننده درخواست اعلام شماره مالک دستگاه را دارند.
شرکت واردکننده هنگام آپلود شناسهها در سامانه جامع تجارت کدهای فعالسازی را اشتباها وارد نموده است.
برای دانلود فایل نمونه درخواست اصلاح کدفعالسازی اینجا را کلیک نمایید.
شرکت واردکننده در بارگزاری شناسهها، شناسه دوم را اشتباه وارد کرده است. این موضوع اکثراً در گوشیهای Samsung A10s رخ داده است.
برای مشاهده آموزش تصویری ثبت درخواست اصلاح شناسه دوم در سامانه همتا اینجا را کلیک نمایید.
برای دانلود فایل نمونه درخواست اصلاح شناسه دوم دستگاه اینجا را کلیک نمایید.
شرکت واردکننده در بارگزاری شناسهها، هر دو شناسه را اشتباهاً وارد کرده است.
برای دانلود فایل نمونه درخواست اصلاح کلیه شناسههای ثبت شده در همتا اینجا را کلیک نمایید.
با توجه به زمانبر و پیچیده بودن حل این مشکل خواهشمند است جهت پیشگیری، قبل از اقدام به واردات دستگاهها نسبت به استعلام شناسه دستگاههای خریداری شده در سامانه جامع تجارت، قسمت "عملیات شناسه رهگیری" ← "استعلام تجهیزات دارای سیمکارت" اقدام نمایید و از وارد کردن دستگاههایی که شناسه آنها قبلاً در سامانه ثبت شده است خودداری نمایید.
در صورتیکه پیش از واردات در قسمت فوق الذکر استعلام کردهاید و مجوز واردات این دستگاهها را مشاهده کردهاید اما هنگام اظهار شناسه رهگیری با خطای "کد رهگیری قبلا ثبت شده است" مواجه شدهاید، میتوانید نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایید. روال ارسال درخواست به صورت زیر است:
لازم بذکر است نامه ارسالی میبایست خطاب به سامانه همتا همراه با مهر و امضای مدیرعامل شرکت باشد و توسط ایمیل رسمی شرکت ارسال شود.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/راهنمای-ثبت-و-پیگیری-درخواست-برای-بازرگانان
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.