شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت تلفن همراه
1-1- طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی تلفن همراه و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.
در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه تلفن همراه، گوشی قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی تلفن‌های همراه غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت تلفن همراه، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه تلفن همراه توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- تلفن همراه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیمکارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. الان که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید حسینی · 10 ساعت پیش
    سلام وقت بخیر من وقتی گوشی نو از نمایندگی گرفتم وتلفنم رو ثبت و فعال کردم در انتهای پیامک گفته شده بود که این دستگاه قبلا با یک سیم کارت روشن شده میخواستم بدونم چرا و آیا این گوشی نو بوده یا کارکرده لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود " این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است "، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسینم · 20 ساعت پیش
    سلام.با پاسپورت فرد زیر ۱۸ سال هم میشه ریجستر کرد؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رجبی · 21 ساعت پیش
    سلام من یه گوشی خریدم یکم سر قیمتش با فروشنده بحثم شد الآنم اومدم خونه میبینم که کارت گارانتی گوشیم نیست ب فروشنده هم زنگ زدیم فروشنده میگه ک من نمیتونم کاری کنم و ب من مربوط نیست الان نمیتونم فعالش کنم ب نظرتون من باید چیکار کنم ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر می توانید به شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز مراجعه کنید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      چنانچه موفق به دریافت کد فعالسازی نشدید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ایشان ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شادی · 1 روز پیش
    سلام من گوشیمو قبل از طرح ریجستری خریدم هرچندوقت پیام همتا برام میومد مالک کس دیگه ایه ولی تو همه پیاما ime یکی بود ولی الان پیام اومده که مالک دستگاه کس دیگه ایه و ime گوشیم با ime قبلی فرق کرده راهنمایی کنین ینی چی براچی اینجوری شده؟ گوشیمم دوسیمه وقتیم پیام برای هردوسیم میومد کلا ime یکی بود ولی الان یه کد دیگه افتاده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شناسه های #06#* با شناسه داخل پیامک مغایرت دارد
      جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نواز محمدي · 1 روز پیش
    سلام براي اتباع ايا رجستر نمي شود؟

    چون من وقتي كدفراگير وارد مي كنم اشتباه مياد لطفا رهنمايي فرمايييد.

    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر کلیه اتباع خارجی به هنگام ورود به کشور از مبادی ورودی( اعم از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی) می بایست نسبت به رجیستر نمودن دستگاه های گوشی تلفن همراه خود صرفاً توسط گیت ورودی گمرک اقدام نمایند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 1 روز پیش
    سلام مجدد
    سپاس از پاسخگوییتان
    بنده گوشی را از مغازه دار بعنوان گوشی نو خریداری کرده ام.
    حتی فاکتور‌ با مهر‌فروشگاه را هم دریافت نمودم.


    اگر دفعات بعد خواستم بررسی کنم که موبایل ورود مسافری است یا خیر می بایست همان کد *۷۷۷۷# را وارد کنم؟
    باز هم سپاسگزارم که پاسخگو هستید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که قصد خرید دستگاه آکبند دارید لطفا صفحه "می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 1 روز پیش
    با سلام
    بنده تلفن همراهی از مغازه خریداری کرده ام.
    حدود یک سال از خرید دستگاه می‌گذرد...
    هنگامی که کد *۷۷۷۷# را شماره گیری‌کردم تا اصالت دستگاه را متوجه شوم، پیامکی به من ارسال شد و نشان می داد که دستگاه اصل است اما واردکننده: ورود مسافری بود.
    وارد سایت hamta.ntsw.ir شدم و بررسی کردم...دیدم که گوشی به نام سیم کارت من ثبت شده است اما شماره گذرنامه شخص دیگری را نمایش می داد.
    سوال اینجاست که آیا تلفن به نام شخص دیگری رجیستری شده است و مالک آن سیم کارت من است.
    آیا مشکلی پیش می آید؟

    و چطور می توان گوشی از حالت ورود مسافری به نام شخص دیگری خارج کرد؟
    با سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر امکان تغییر ورود مسافری وجود ندارد
      گوشی مسافری برای استفاده شخصی شخص مسافر بوده و در صورتی که بخواهد مورد استفاده تجاری و خرید و فروش قرار گیرد، قطع خواهد شد.
      فقط در صورتی که در ثبت این گوشی هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان گوشی کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      توجه داشته باشید این گوشی ها هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند.
      بنابراین تأکید سامانه همتا بر عدم خرید گوشی‌های مسافری است و در صورت بروز هرگونه مشکل، شخص خریدار متضرر خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ساکتیان · 2 روز پیش
    سلام.گوشی نوت ۲۰ اولترا نسخه 5G همرا با گارانتی تو بازار نیست به ناچار مجبورم بدون گارانتی بخرم.با پرداخت کلیه هزینه گمرکی استفاده از گوشی دردسر ساز نمیشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر پرداخت گمرکی فقط مربوط به دستگاه های مسافری ک شخص مسافر از خارج وارد کرده باشد انجام می شود
      چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده ایدودر پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود راهکاری ندارد باید به فروشنده عودت دهید
      لطفا صفحه می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      جهت کسب اطلاعات در مورد دستگاه مسافری قسمت مسافری سوال 6-14 را در صفحه سوالات متداول همین صفحه را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرىم توکلى · 2 روز پیش
    سلام وقت بخىر. من حدود دو هفته پىش گوشى خرىدم، متاسفانه رىجسترى رو انجام ندادم، گوشىم قطع شد، بعد از اون هر قدر کد *7777# رو وارد مىکنم، تماسى برقرار نمىشه تا بتونم فعالش کنم. ممنوون مىشم راهنماىى بفرماىىن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا صفحه "آموزش فعال سازی دستگاه" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      اگر هم قادر به فعال سازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایندهای همتا را با دستگاه تلفن همراه دیگری انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 روز پیش
    سلام ، برای من پیام داد که دستگاه شما مشمول این مرحله از طرح ثبت تلفن همراه نمیباشد
    یعنی چی؟ دستگاه منم تبلت جدیده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهرشاد کویی نژاد · 2 روز پیش
    با سلام imei که با شماره و کارت ملی من ثبت شده است بر روی 3 دستگاه جعل شده من 2 دستگاه رو پیدا کردم و هر دو همزمان آنتن دارند و تماس و پیام ارسال و دریافت میشود با سیم کارت های مختلف من الان نمیتونم دستگاه خودم رو با بُرد جدید ثبت گوشی تعمیری بزنم میزنه اون imei رویت شده در سامانه بخاطر اینکه 3 تلفن همراه دیگه با imei گوشی قبلی من که خراب شده فعال سازی شده و در شبکه سرویس دارند

    من عکس هارو ارسال میکنم اگر امکانش هست رسیدگی کنید تا من بتونم گوشی و imei که با مالکیت خودم هست رو استفاده کنم و ازش سواستفاده نشه
    در ویدئو و عکس ها مشکل رو به نمایش گذاشتم مدل دستگاه با اون شماره imei آیفون 7 هست ولی 3 موبایل دیگر در حال استفاده از imei من هستند

    من چجوری باید ثبت کنم دستگاه خودمو؟!!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در فرایند ثبت تعمیری سیستم بررسی می کند اگر دستگاه در کارتابل همان شماره مالک در شبکه رویت شود درخواست رد می شود و شماره سیمکارت های موجود در کارتابل های دیگر برای این فرایند بررسی نخواهند شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی حسینی · 2 روز پیش
    سلام وقت به خیر بنده تعدادی مودم دیتا خریداری کردم. ایا این دست از سخت افزارها هم نیاز به رجیستری دارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سما · 2 روز پیش
    با سلام وقتتون بخیر من به تازگی دو دستگاه ساعت هوشمند خریدم . با انداختن سیم کارت پبام هشدار قطعی دستگاه را دریافت کردم
    در صورتی که فروشنده اظهار داشت ریجستری شده است
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق اکبری · 3 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من حدود ده روز پیش یه گوشی از *** خریدم ولی کد فعالسازیشو باوجود چندبار امتحان کردن در سامانه همتا با استفاده از کد ۷۷۷۷نتونستم ثبت کنم الان بعد از ده روز آنتن خط روی گوشیم رفته و جواب نمیده
    لطفا راهنماییم کنید
    باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر شما می توانید فرایندهای همتا را با استفاده از درگاه های زیر انجام دهید.
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/05
      چنانچه در انجام فرایند خطایی دریافت کردید خطای دریافتی را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 روز پیش
    سلام من رمز اکانتم تو سامانه همتارو فراموش کردم چندین بار اشتباه وارد کردم الان میگه کاربر مسدود است باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند بازیابی را انجام دهید مشکل برطرف می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالواسع · 3 روز پیش
    سلام خسته نباشید . من گوشی به عنوان دست دوم خریدم بعد به روی کارتن کد فعال سازی بود زدم به شماره من ثبت شد . در همتا زده ورود مسافری مشکلی برام پیش نمیاد ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عزيز نعيمي · 4 روز پیش
    با عرض ادب و احترام
    من دستگاه اپل جديدي خريدم و بعد از خريد متوجه شدم كه رجيستري دستگاه ديگري را به عنوان تعميري منتقل كردند روي دستگاه جديد و پيامك اصالت دستگاه از سوي همتا داخلش دكر شده است كه برد اين دستگاه پيش از اين تعمير/تعويض گرديده است ايا امكانش هست رجستري اين دستگاه به عالت رجستري معمولي برگرده از سوي فروشنده يا خير و ايا اين دستگاه مشكلي پيدا نخواهد كرد و چطور ميتوانم اين موضوع رو اثبات كنم كه دستگاهم تعمير نشده اگر بخواهم بفروشمش
    و ايا با رجستري تعميري گوشي ديگري مدل دستگاه فقط حروف اآخرش مثل LL/A هم عوض ميشه چون الان گوشيم همه چيش با كارتونش مطابقه ولي اين حروف اخر مدل مختلف شده فكر كنم مشكلش از همين رجستري تعميري اطلاعات گوشي قبلي وارد دستگاه جديد شده
    ممنون ميشم جواب بديد دقيق راجب همه سوالات بالا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، با توجه به نتیجه استعلام اصالت دستگاه یا توسط شرکت گارانتی کننده تعویض و یا برد دستگاه تعویض شده است.
      اگر از این مورد اطلاعی ندارید دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان http://hmti.ir/11
      فرایند ثبت تعمیراتی باعث تغییر مدل و برند نمی شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فراز میر · 4 روز پیش
    سلام من داشتم گوشیمو ثبت میکردم که اینترنت قطع شد دو باره که اطلاعاتو وارد میکنم اسن پیامو میده (شما چند اظهار ناتمام دارید یا شناسه IMEI توسط شخص دیگری درحال ثبت بوده‌است. لطفا دکمه پایان را بزنید و مجدد یک شناسه IMEI را وارد کنید) چطوزی باید مشکلمو حلش کنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سامان · 4 روز پیش
    سلام گوشي بدون رجيستر يك ماه پيش خريدم الان فهميدم كه رجيستر آنلاين بسته شده، بايد چي كار كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که داخل ایران خریداری شده و دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده راهکاری ندارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسی · 4 روز پیش
    سلام

    گوشی دست دوم نسبتا قدیمی دارم که از خارج بصورت مسافری آوردم ولی در ایران بیش از دوسال است که خاموش بوده و استفاده ای ازش نشده، الان میخوام ازش استفاده کنم چطور کد فعالسازی بگیرم و عوارضش را پرداخت کنم؟ باتوجه به اینکه پس از وارد کردن اطلاعات گذرنامه پیغام میاد که سه ماهه گذشته از کشور خارج نشدم