شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور
1-1- طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی دستگاه های سیم‌کارت‌خور و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است. در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه های سیم‌کارت‌خور ، دستگاه قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی دستگاه های سیم‌کارت‌خور غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه های سیم‌کارت‌خور توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- دستگاه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیم کارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. درحال حاضر که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

شرط اول ثبت دستگاه مسافری اظهار حضوری در لحظه ورود به کشور است و در صورتی که دستگاه در لحظه ورود به کشور و در مبادی ورودی اظهار نشود ، امکان ثبت دستگاه وجود نخواهد داشت.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا آقامحمد · 1 روز پیش
    سلام ،من دوتا تبلت سامسونگ خریدم ولی تا تاریخی ک اعلام کردند فعالسازی نکردم ،چون متوجه این موضوع نشدم .الان برای فعالسازی باید چکار کنم؟؟چند ماه از گارانتی دستگاه هم باقی مونده هنوز
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت بررسی کنید در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر این صورت چنانچه دستگاه قانونی و در وضعیت عدم فعال سازی است ،لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      همچنین می توانید از طریق سایت همتا سامانه شناسایی هوشمند مشکلات بررسی نمایید.https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیما · 3 روز پیش
    سلام ، من یک گوشی سوغاتی آوردم ولی نمی دانستم باید رجیستر کنم ، حالا باید برگردم آیا ممکن هست گوشی را موقع برگشت در فرودگاه رجیستر کنم ؟ ساعت کاری کارمندان گمرک از چه ساعتی است ؟ ثبت گمرک و رجیستر در فرودگاه چقدر طول میکشد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد امکان ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه از گمرک قابل پیگیری است آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 روز پیش
    سلام من گوشی را چند سال پیش خریدم و انتقال مالکیت نگرفتم الان برای فروشش به مشکل برخوردم اگه بخوام انتقال مالکیت بزنم باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود هاشمی · 4 روز پیش
    سلام . من تبلتی از *** خریدم ولی جعبه را نمیدونم کجا گذاشتم و پیدا نمی کنم به چه شکل باید فعال سازی کنم. ممنون.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      نام شرکت گارانتی در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 سامانه همتا نمایش داده می‌شود
      اطلاعات گارانتی درهمین صفحه موجود است.http://hmti.ir/i
      کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " http://hmti.ir/activationcode
      آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهین · 4 روز پیش
    از طریق پست آیا از خارج از کشور میتوان بیشتر از یک عدد گوشی وارد کرد؟ میتوان 10 عدد گوشی با پست برای من ارسال شود این امکان هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک،به‌ صورت سالانه(سال شمسی) هر شخص امکان دریافت و ثبت یک دستگاه به صورت پستی را دارد. و میبایست حقوق ورودی دستگاه در گمرک پرداخت شود".اما جزئیات ثبت دستگاه های پستی را باید به صورت دقیق تر از پست گمرک جویا شوید.
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد بیرقدار · 4 روز پیش
    سلام،
    برای ورود به سامانه همتا روشی به جز دریافت پیامک وجود دارد؟ در حال حاضر سیم کارتم خارج از ایران هست و امکان دریافت
    پیامک را ندارم. اما میخواهم مالکیت یک گوشی را انتقال بدهم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر برای فرایند انتقال مالکیت سیم کارت مالک باید داخل کشور باشد تا بتواند فرایند را انجام دهد چنانچه قبلا داخل سامانه همتا ثبت نام کرده باشید می توانید با کد ملی وارد کنید و فرایند را انجام دهید
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    طهورا · 4 روز پیش
    من به زودی سفر ۲ هفته ای به ایران دارم، با گوشی که از خارج از کشور خریده ام. می خواستم ببینم از اونجا که من کمتر از ۳۰ روز در ایران خواهم بود می تونم گوشی را رجیستر نکنم و در مسافرت بعدیم این کار را انحام بدم؟
    و اینکه با هر بار ورود به ایران این گوشی من بدون رجیستری تا ۳۰ روز قابل استفاده هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر مسافران سفرهای خارجی، درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند. در صورت کمتر از 30 روز میتوانید ثبت را انجام ندهید و در سفر بعدی فرایند را انجام دهید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      از زمان رویت دستگاه داخل شبکه ایران 30 روز آنتن دارید و بعد از گذشت یک سال(365 روز) از زمان رویت قبلی مجددا 30 روز می توانید از اپراتور های داخل ایران سرویس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هانیه · 5 روز پیش
    از خارج با پست گوشی برای من ارسال می کنند من میتونم تا زمانی که گوشی به دست من برسد کد IMEI و شماره خودم را برای رجیستر شدن گوشی به گمرک بدهم تا گوشی ثبت شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال می شود اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند جهت کسب اطلاع بیشتر حتما از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صالحي · 5 روز پیش
    باسلام
    گوشى آكبند آيفون١٣ پرو خريدارى كردم چطور مطمئن بشم گوشي كه خريدم واقعا آكبندبوده
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود · 8 روز پیش
    سلام. با توجه به اینکه فرمودید هنگام ورود گوشی مسافری نیازی نیست حتما فرد مسافر سیم کارت به نام خودش باشد، آیا کدی برای شماره اعلامی صادر نمیشود ؟ چون کسی که گوشی هدیه برای من وارد می کند سیم کارت به نام خودش ندارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر در زمان اظهار دستگاه در مبادی ورودی ارائه سیم‌کارت الزامی نیست اما با توجه به طراحی سایت گمرک، ارائه شماره سیم‌کارت به نام مسافر در زمان پرداخت الزامی است بعد از پرداخت عوارض کد فعال سازی برای شماره ی مسافر پیامک می شود و با کد می توانید فعال سازی دستگاه را برای شماره دلخواه انجام دهید در هر صورت، برای دریافت راهنمایی دقیق تر، با گمرک ارتباط بگیرید.
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم · 8 روز پیش
    سلام
    یک گوشی برایم سوغاتی اورده‌اند. به من گفتن گوشی را داخل فرودگاه رجیستر کردن. الان که چک میکنم و استعلام میگیرم پیام میاد که «شناسه(IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت» من باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاهی را برای شما آورده باشد، باید با اطلاعات شخص مسافر دستگاه ثبت و فعال شود
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      بعد از اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک ،مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali kh · 8 روز پیش
    تبلت اکبند و دارای گارانتی خریداری شده فقط این تبلت سیم کارتش برای دیتا استفاده میشه و امکان برقراری تماس و پیامک در این تبلت وجود نداره با این حساب چه جوری امکان فعالسازی این تبلت وجود داده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید شما می توانید فرایند فعالسازی را با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و یا می توانید فرایند فعالسازی را از درگاه های زیر انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین سعیدی · 10 روز پیش
    با سلام ، دستگاه گوشی کارکرده از فروشنده دریافت و کد فعال سازی را نیز پس از ثبت انتقال از طریق سامانه دریافت نمودم . اما برای فعال سازی پیام ارور میده. لطفا راهنمائی بفرمائید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه هنگام فعالسازی خطای کد فعالسازی اشتباه است دریافت میکنید به فروشنده مراجعه کنید و مجدد نسبت به انجام فرایند انتقال مالکیت اقدام نمایید و پس از دریافت کد فعالسازی جدید ، فعالسازی دستگاه خود را انجام دهید.و اگر خطای دیگری دریافت میکنید میتوانید فرایند فعالسازی را از درگاه های زیر انجام دهید. اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن رشیدی قصری · 12 روز پیش
    گوشی ام را ازدست فروش های علی بابا خریدم وجعبه هم داره وکدهم نداردچیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن محمدی · 12 روز پیش
    با سلام
    آیا گوشی مسافرتی بدون جعبه رجیستر می گرددو یا حتما باید جعبه دستگاه باشد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا مسافر در بدو ورود باید اطلاعات را به گمرک اظهار کند (اظهار بوسیله بارکد خوان از روی دستگاه یا جعبه دستگاه انجام می شود)جزئیات این مورد را از گمرک پیگیری نمایید آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میکائیل فصاحتی · 12 روز پیش
    سلام بنده یک موبایل از دانمارک خریدم و نمیدونستم موقع ورود به ایران در گمرک فرودگاه باید ثبت کنم حال چکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mobina · 13 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    یک گوشی خریدم قبل از طرح رجیستری وارد ایران شده و ۲ سال بعدش هم مجدد وارد شدم ایا الان نیاز به ثبت مسافری هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه شما قبل از طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> با سیم کارت استفاده شده باشد ثبت قانونی شده است وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا · 14 روز پیش
    سلام گوشی که توی لیست رجیستری نیست تکلیفش چیه ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ماهان · 14 روز پیش
    درود
    گوشی از خارج با پست ارسال شده و هنوز به دست من نرسیده زمانی که به دست من با پست برسد آیا میتوانم کد IMEI دستگاه را با سیم کارت خودم بزنم تا دستگاه رجیستر شود یا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال میکنند، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند اما جزییات ثبت دستگاه های پستی را باید به صورت دقیق تر از پست گمرک جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاس · 15 روز پیش
    سلام
    دستگاهی به شماره موبایل من ثبت شده است
    چجوری باید از لیست دستگاههای فعال سیمکارتم حذف کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شما روی دستگاه مورد نظر ادعایی ندارید با سیمکارت مالک با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.