شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور
1-1- طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی دستگاه های سیم‌کارت‌خور و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است. در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه های سیم‌کارت‌خور ، دستگاه قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی دستگاه های سیم‌کارت‌خور غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت دستگاه های سیم‌کارت‌خور، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه های سیم‌کارت‌خور توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- دستگاه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیم کارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. درحال حاضر که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

شرط اول ثبت دستگاه مسافری اظهار حضوری در لحظه ورود به کشور است و در صورتی که دستگاه در لحظه ورود به کشور و در مبادی ورودی اظهار نشود ، امکان ثبت دستگاه وجود نخواهد داشت.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهسا · 14 ساعت پیش
    سلام من یک تبلت اپل دارم (آیپد) که از سال ۹۰ خریداری و از آن استفاده می کنم. آیا این طرح رجیستری شامل تبلت های ۱۰ سال پیش هم میشود؟ و اگر میشود چگونه باید این کار را انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر تبلت‌های برند لنوو از دوم مردادماه و سایر برندهای تبلت از نهم مردادماه مشمول طرح رجیستری می‌شوند. باید تا قبل از تاریخ‌ تعیین‌ شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام نمایید
      در صورتی که دستگاه شما سیم کارت خور است و فقط قابلیت اتصال به اینترنت با سیم کارت را دارد ، با متصل شدن به اینترنت شناسه رویت خواهد شد باید قبل از طرح با سیم کارت از اینترنت دستگاه استفاده شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زیبا · 22 ساعت پیش
    سلام
    من سال 96 قبل از طرح رجیستری یک گوشی آکبند سامسونگ خریدم ،بعد از یه مدت کوتاهی این طرح رجیستری امد ولی گوشیم تا 2 سال خوب کار میکرد تا اینکه پیام اینکه مالک دستگاه شخص دیگری است چند بار امد ولی من توجهی نکردم الان دو تا سیم کارت روی گوشیم اصلا کار نمیکنند و مشکل انتن دهی دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 1 روز پیش
    سلام.دوستمون از کانادا یه گوشی اورده..در گمرک فرودگاه چون سیم کارتی نداشت شماره من رو داد و گوشی ثبت شد.حالا تو سایت باید پرداخت کنیم.میشه من سیم کارتمو به نامش بزنم که مشکلی پیش نیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در زمان اظهار دستگاه در مبادی ورودی ارائه سیم‌کارت الزامی نیست اما با توجه به طراحی سایت گمرک، ارائه شماره سیم‌کارت به نام مسافر در زمان پرداخت الزامی است. در هر صورت، برای دریافت راهنمایی دقیق تر، با گمرک ارتباط بگیرید.
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود تهرانی · 1 روز پیش
    سلام . خسته نباشید . کد IMEI باید 15 رقم باشد در صورتیکه برای تلفن همراه اینجانب 14 رقمی بوده . لطفا راهنمایی فرمایید .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر شناسه دستگاه یا IMEI، یک شناسه بین‌المللی با 15 رقم است. که با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا مهدی زاده · 2 روز پیش
    سلام من ی هفته پیش گوشی گرفتم و تو سامانه همتا فعال نکردم الان آنتن گوشی پریده چیکار باید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا صفحه "آموزش فرایند فعال سازی دستگاه" را مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که قادر به فعالسازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایند را با تلفن همراه دیگری انجام دهید یا از درگاه های دیگر مانند سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا · 3 روز پیش
    سلام.
    من از چندسال پیش تبلتی دارم که روش سیمکارت هم گذاشتم و از همون زمان استفاده‌ش کردم. الان که طرح رجیستری اومده، لازمه رجیستریش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر تبلت‌های برند لنوو از دوم مردادماه و سایر برندهای تبلت از نهم مردادماه مشمول طرح رجیستری می‌شوند. باید تا قبل از تاریخ‌ تعیین‌ شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمانه · 3 روز پیش
    درود

    چطوری متوجه شیم که هزینه عوارض گمرک درباره تلفن همراه بصورت کامل چقدر است؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر از گمرک اطلاع بگیرید. اعلام درصد و میزان عوارض ثبت دستگاه مسافری بر عهده گمرک است. این هزینه در زمان پرداخت عوارض در سایت گمرک مشخص می شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن طبری · 4 روز پیش
    با سلام، اگر یک مسافر دو گوشی داشته باشد و هر دو گوشی شخصی و کارکرده وی باشند و بخواهد بیشتر از 30 روز در ایران بماند باید برای رجیستر کردن هر دو چه کند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک،به‌صورت سالانه هر مسافر امکان ثبت یک دستگاه تلفن همراه را دارد.
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 5 روز پیش
    سلام. گفتید که هر مسافر به صورت سالانه امکان ثبت یک دستگاه تلفن همراه را دارد. اما سوال این هست که این یک سال از رجیستری قبلی محاسبه میشه یا از اول فروردین هر سال. چون من سال گذشته(۹۹) گوشی رو از طریق طرح رجیستری رجیستر کردم میخواستم بیینم الان هم میتونم گوشی دیگری رو رجیستر کنم یا مدت ۱ سال از رجیستری قبلی باید سپری بشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر،بله میتوانید طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک،به‌صورت سالانه هر مسافر امکان ثبت یک دستگاه تلفن همراه را دارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی محمدی · 5 روز پیش
    با سلام
    یک ساعت سیمکارتی برند اسمارت واچ خریداری کردم ولی کد فعالسازی روی جعبه ندارد سیمکارت که گذاشتم میگه تا یکماه مهلت ثبت وجود دارد بنده باید چه اقدامی کنم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر همه ی دستگاه های ساعت هوشمند سیم کارت خور مشمول طرح رجیستری شده اند چنانچه دستگاه ساعت را بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید.چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا یقموری · 8 روز پیش
    سلام. در مراحل اظهارنامه گمرکی با این خطا مواجه میشوم: <خطا در استعلام شناسه تلفن همراه از سامانه مرچنت> چکاری باید انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که بدو ورود اطلاعات را به گمرک اظهار نمودید و این خطا را دریافت می کنید از گمرک پیگیری نمایید در صورت عدم اظهار در بدو ورود بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 8 روز پیش
    سلام ببخشید من یک دستگاه دست دوم از خارج از کشور خریدم و دم مرز موبایل رو بلد نبودم ثبت کنم الان که اومدم به شهر خودم دیگه نمیتونم تلفن رو رجیستری کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ،ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شیرین ثانی · 8 روز پیش
    ببخشید من یادم رفت کد فعالسازی را وارد کنم سیم کارتم قطع شد الان چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسماعیلی · 8 روز پیش
    کسی که بیش از یکماه ولی مدت محدود به ایران بیاید، جهت استفاده از تلفن همراه خود بعد از منقضی شدن یکماه چکار کند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر مسافران سفرهای خارجی، درصورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به پرداخت عوارض و ثبت دستگاه خود اقدام نمایند.آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فردین شاهینی · 8 روز پیش
    سلام من گوشی سامسونگ خریداری کردم و گوشی آکبند وپلمپ بود بعد از فعال سازی پیام اومده این دستگاه قبلا با یک سیمکارت روشن شده است آیا میتوان گفت ک گوشی قبلا دست یک شخص دیگر بوده است؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی‌ که در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 از سامانه همتا، ذکر شده بود " این دستگاه قبلاً با یک سیم‌ کارت روشن شده است "، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهربانی · 8 روز پیش
    گوشی از خارج خریداری کردم و در موقع ورود در گمرک فرودگاه ثبت کردم. گفته شد که یک ماه فرصت دارم برای پرداخت عوارض، اما در عرض دو هفته پیامک آمد که این دستگاه دیگر سرویس نخواهد گرفت و شبکهٔ همراه قطع شد. الان اگر عوارض را پرداخت کنم آیا مشکلم حل خواهد شد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه (نو و کارکرده) مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      ۲-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      بعد از پرداخت عوارض و ارسال اطلاعات به همتا از سمت سامانه همتا کد فعال سازی برای سیمکارت مسافر ارسال می شود و می توانید فرایند فعال سازی را انجام دهید بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید تا مشکل انتن دهی برطرف شود .
      آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 9 روز پیش
    سلام، وقت بخیر. در فرایند رجیستری بجای دو شناسه، یک شناسه وارد کرده ام و هنوز پرداخت نکرده ام، چه کار کنم،نمیشه همزمان دوتاش رو وارد کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما از طریق کد دستوری (ستاره مربع 06 مربع)دو تا شناسه نمایش می دهد باید داخل سایت گمرک هر دو شناسه وارد شود چنانچه در هنگام ورود هر دو شناسه خطا دریافت می کنید جهت بررسی با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید معربی · 9 روز پیش
    سلام برادرم از آمریکا گوشی فرستاده گمرک هم پرداخت شده ولی گوشی مشکل داره می‌خوام گوشی رو با گوشی دیگه خارج از کشور تعویض کنم چکار باید انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه توسط شرکت سازنده تعویض شود و در صورت یکسان بودن مدل و برند دستگاه قبل و بعد تعمیر ،می توانید بعد از ورود دستگاه جدید به کشور فرایند ثبت تعمیری را انجام دهد صفحه "آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا" را مطالعه فرمایید.
      در غیر اینصورت دستگاه جدید باید هنگام ورود ثبت و عوارض آن پرداخت شود آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مه · 9 روز پیش
    سلام سایت گمرک الان یک هفته هست اصلا باز نمیشه باید چیکار کرد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد اربابی · 10 روز پیش
    سلام چطور میشه شماره مالک گوشی رو کامل نشون بده لازم داریم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر راهکاری ندارد در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه "عدم شناخت مالک قبلی" http://hmti.ir/09