شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت تلفن همراه
1-1- طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی تلفن همراه و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.
در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه تلفن همراه، گوشی قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی تلفن‌های همراه غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت تلفن همراه، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه تلفن همراه توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- تلفن همراه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیمکارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. الان که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 ساعت پیش
    سلام. من یک گوشی دارم که قبل از طرح رجیستری خریده بودمش. اما واسم sms اومده که مالک گوشی فرد دیگری است و موقتا میشه از گوشی استفاده کرد. من باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 دقیقه پیش
      سلام وقت بخیر صفحه پیامک های هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید http://hmti.ir/p02 و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 6 ساعت پیش
    سلام، وقت بخیر من گوشی قبلیم ثبت تعمیری زدم رو گوشی دوستم که رجیستر نبود،ولی هنوز ثبت کامل نشده استعلام میگیرم میگه این دستگاه در حال انتظار برای فرایند ثبت تعمیری است و میخوام لغو بشه این فرایند راهی هست برا لغو کردنش؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 31 دقیقه پیش
      سلام وقت بخیر با کد ملی که فرایند ثبت تعمیری را انجام داده اید به سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) ورود نمایید پس از ورود به سامانه، قسمت «ثبت گوشی تعمیراتی» با کلیک بر روی گزینه "حذف" درخواست ثبت تعمیری خود را لغو نمائید.چنانچه نتوانستید لغو را انجام دهید با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    majid · 9 ساعت پیش
    سلام دو عدد گوشی از چین برای نمونه سفارش دادم چطور تحویل بگیرم و فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 53 دقیقه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال می کنند، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند جهت اطلاع بیشتر از دستگاه پستی از گمرک پیگیری نمایید
      اما در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاهی را می آورد، باید با اطلاعات شخص مسافر دستگاه ثبت و فعال شود و سپس به شما انتقال مالکیت داده شود. برای توضیحات بیشتر "آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی" را ملاحظه نمائید.http://hmti.ir/07
      توجه داشته باشید به‌ صورت سالانه هر مسافر امکان ثبت یک دستگاه را به صورت مسافری دارد.و هر شخص با کد ملی امکان ثبت یک دستگاه به صورت پستی دارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان 1 · 23 ساعت پیش
    سلام وقت بخیر من 2 روز پیش وارد کشور شدم و لحظه ورود گوشیمو ثبت کردم. الان برا پرداختش مشخصات گوشی را که توی سایت گمرک میزنم مینویسه خطا در استعلام imei از سامانه همتا میشه بفرمایید مشکل کجاست؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Lili gh · 1 روز پیش
    سلام وقت بخیر سیمکارتم غیرفعال شده بود و من فعالسازی را بعد از تاریخ گفته شده انجام دادم آیا فعال می شود؟اگر فعال میشود چه مدت طول میکشد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر،بعد از انجام فرایند فعالسازی دستگاه را یکبار خاموش و روشن نمایید و با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است
      در صورت عدم رویت یعنی فرایند به درستی انجام نشده در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      صفحه پیامک های هشدار را هم مطالعه کنید http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    meisam sh · 2 روز پیش
    با سلام
    مدتها پیش دستگاهی خریدم و وقتی برای انتقال مالکیت مراجعه کردم فروشنده مدعی است که قبلا انتقال را انجام داده ولی کد فعالسازی دریافت نکرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه دارای مالک قطعی می باشد با قرار دادن سیم کارت، شماره به صورت محدود ارسال میگردد صفحه "عدم شناخت مالک قبلی" http://hmti.ir/09 را مطالعه فرمایید.چنانچه شماره تحت مالکیت دستگاه متعلق به شما نمی باشد فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داوری · 3 روز پیش
    با عرض سلام و خسته نباشید گوشی بنده s8 سامسونگ تاریخ شروع گارانتی ۹۶/۱۰ می باشد. جدیدا پیامک هشدار عدم فعالسازی از سامانه همتا ارسال می شود تاریخ مشمولیت را در سایت زدید از سال ۹۷ به بعد هست. ما باید کار خاصی انجام بدهیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date از دستگاه استفاده می کردید باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌ بوده، فرآیند افزودن http://hmti.ir/03 را انجام دهید جهت اطلاع از سیمکارت قبل از طرح ، صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را هم مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا شهرام فر · 4 روز پیش
    سلام,
    من ی گوشی آکبند هدیه گرفتم وقتی فعال کردم پیام میزنه که گوشی شما قبلا با یک سیم کارت روشن شده! آیا میتونه گوشی کار کرده باشه؟یا مشکلی نیست؟ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 از سامانه همتا، ذکر شده بود " این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است "، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد اله وردی · 5 روز پیش
    سلام وقت بخیر، یک گوشی خریداری کردم، که گارانتی هم هست و خود شرکت کد فعالسازی رو روی کارت گارانتی با تاریخ خیلی جدید 00/03/18 ثبت کرده، وقتی توی سامانه همتا اصالت سنجی میشه هنوز قانونی نیست ولی خود شرکت اعلام کرده نهایتا تا 1 هفته دیگه کد گوشی در سامانه همتا ثبت میشه و میشه فعالسازی کرد، این مورد درسته؟ یعنی بعضی از دستگاه ها ممکنه هنوز ثبت نشده باشن و بزودی انجام بشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه اعلایی · 5 روز پیش
    سلام وقت بخیر میخواهم بدانم اسمارت واچ های سیمکارت خور هم نیاز به رجیستری دارند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      در صورتی که این دستگاه ها از خارج از کشور وارد ایران شده باشد ، مشابه روند ثبت دستگاه های موبایل ، نیازمند اظهار در لحظه ورود ، ثبت و پرداخت حقوق ورودی در گمرک هستند با توجه به اینکه دستگاه های غیر گوشی در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمی باشند ، پس از ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه نیاز به فعالسازی نیست و پس از شروع طرح مربوط به دستگاه های مورد نظر ، اقدام به فعالسازی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    m.m · 5 روز پیش
    سلام دستگاه موبایلم را استعلام اصالت گرفتم همه موارد درست بود ولی در اخر پیام نوشته شده قبلا با یک سیمکارت روشن شده در صورتی که من دستگاه را اکبند خریداری کردم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه استعلام اصالت دستگاه کادر "این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است" را مطالعه نمایید.http://hmti.ir/04
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد باقری · 5 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر، سال ۲۰۱۵ یک موبایلی خریده بودم که طرح رجیستری در اون موقع وجود نداشت کارتن و فاکتور و .. هم هست، چجوری می تونم انتقال مالکیت دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید. جهت اطلاع از شماره قبل از طرح به صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 مراجعه فرمایید و مطالعه کنید. فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06 مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابراهیم صادقی · 6 روز پیش
    سلام یک گوشی اپل 8 کارکرده را از خارج از کشور برام پست کردند ایا امکان استفاده و رجیستری این گوشی را دارم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال می شود اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند جهت کسب اطلاع بیشتر حتما از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 6 روز پیش
    سلام سایت گمرک epl کار نمی کند
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا شکوری · 6 روز پیش
    سلام ببخشید امروز نمیدونم به چه علت وقتی زنگ میزنم یک ارور برای من میاد که میگه رجیستر نداری من الان باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 7 روز پیش
    سلام وقت بخیر،
    من سیمکارتی که با آن دستگاه را ثبت کرده ام ، سلب امتیاز شده،
    چگونه میتوانم این مشکل را حل کنم تا امکان انتقال مالکیت داشته باشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      باسلام چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید. در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M · 10 روز پیش
    یکی از اقوام جدیدا گوشی خریده ولی به جای شماره موبایل با نام خودش با شماره دیگه ثبت کرده چطور میشه دستگاه رو به نام خودش بزنه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه شماره ای که برای مالکیت دستگاه ثبت شده متعلق به اطرافیان می باشد شما می توانید فرایند انتقال مالکیت را برای سیم کارت مد نظر خود انجام دهید آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      در صورتی که برای سیم کارت دیگری به صورت اشتباه دستگاه فعال شده لطفا سیم کارت صحیح را بر روی دستگاه قرار دهید تا در شبکه رویت شود و درخواست تیکت ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 10 روز پیش
    سلام
    من یک گوشی نوکیا ۱۰۵ بصورت دسته دوم خریدم که بلافاصله پس از نصب سیم کارت و روشن کردن برای سیم کارت دوم پیغام زیر دریافت شد ؛
    دستگاه زیر قانونی است ولی فعال سازی نشده است کد فعال سازی را از فروشنده دریافت و با شماره گیری *۷۷۷۷# فعال سازی کنید در غیر این صورت از ۲۴ /۳ /۱۴۰۰ سرویس نخواهد گرفت .
    من باید چکار کنم ؟
    آیا سیم کارت و گوشی غیر فعال می شوند ؟
    لطفا راهنمایی کنید
    سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جسین نظری · 10 روز پیش
    پیامکی دریافت کردم که دستگاه شما قانونی است و باید احراز مالکیت کنید به دلیل مشکلاتی نتوانستم تا تاریخ ذکر شده احراز مالکیت انجام دهم و سرویس گوشی قطع شده چکار میتوان کرد چون 7777 کار نمی کند و پیامک ارسال نمی شود تا کد فعال سازی را دریافت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که قادر به فعالسازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایند را با تلفن همراه دیگری انجام دهید یا از درگاه های دیگر مانند سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 11 روز پیش
    با سلام دلیل قطعی انتن چیست در حالی که مالکش هستم و از زمانی که گوشی همراه گرفتم آنتن میداد چند روزی میشه که قطع شده ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع از سامانه همتا دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.