شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت تلفن همراه
1-1- طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی تلفن همراه و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.
در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه تلفن همراه، گوشی قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی تلفن‌های همراه غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت تلفن همراه، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه تلفن همراه توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- تلفن همراه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیمکارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. الان که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد مردانیان · 4 ساعت پیش
    سلام خسته نباشید سیم کارتم سوخته بود تعویض کردم الان کد ۶ رقمی میخواهد کد فعالسازی روی کارت گارانتی رو وارد میکنم میگه اشتباه!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعالسازی صحیح لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید به شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز مراجعه کنید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اطلاعات گارانتی درهمین صفحه موجود است. http://hmti.ir/i
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسمین بابایی · 7 ساعت پیش
    سلام ببخشید من چند روز پیش یه گوشی خریداری کردم و بعد فهمیدم واسه فعال سازی گوشی شماره اشتباهی دادم و از سامانه همتا برای من پیام اومد .که این گوشی با شماره دیگه ثبت شده و خواستم بپرسم مشکلی برای گوشی پیش نمیاد و نمیتونم کاری کنم که گوشی با شماره خودم ثبت بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر شما باید درخواست ثبت نمایید لینک زیر را مطالعه نمایید
      "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 12 ساعت پیش
    آقا سلام من الان میخواهم گوشیمو فعال کنم ولی سیم کارتم قطع شده که کد وارد کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 18 ساعت پیش
    سلام
    من ی گوشی از ی سایت اینترنتی که نماد آی‌پاد دارد خرید کردم. بعد از اینکه گوشی دستم رسید و اصالت گوشی رو چک کردم نوشته بود که ی این دستگاه قبلا یکبار روشن شده است علاوه بر آن هندزفری هم همراه گوشی نبود. چطور میتوانم شکایت کنم . بخدا من گوشی رو به شرط نو خریده بودم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود " این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است "، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست
      اختلافاتی بین فروشنده و خریدار یا مصرف‌کننده به وجود می‌آید که باعث تضییع حقوق یکی از طرفین (غالباً مصرف‌کنندگان) می‌گردد. ازاین‌رو لازم است راه‌کارهایی برای احقاق حقوق مصرف‌کننده وجود داشته باشد. اهم نهادهایی که می‌توانند در این زمینه کمک‌کننده باشند عبارت‌اند از: سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتحادیه‌های صنفی مرتبط.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرزو رهبر · 1 روز پیش
    سلام من از کشور سوئد آمده ام در صورتیکه بخواهم خط خود سوئد را اینجا استفاده کنم نه خط ایران را. آیا احتیاج به رجیستر کردن تلفن همراهم دارم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر رجیستری کردن گوشی و ثبت گوشی در سامانه همتا مرتبط به استفاده گوشی از اپراتور های داخلی کشور می باشد و موارد استفاده دیگر از گوشی به سامانه همتا ارتباطی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیوان حیاتی · 1 روز پیش
    سلام خسته نباشید. من دستگاه رو تازه خریداری کردم ولی متاسفانه کد imei رو فعال نکردم الان هم سیمکارتم غیر فعال شده چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهنام · 2 روز پیش
    سلام وقت بخیر ببخشید
    سیم کارتی ک داخل گوشیم بود گم کردم الان با سیم کارت دیگم انتنش میره چیکار کنم با همین سیم کارتم انتن بگیره ممنونم ازتون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در صورتی که دستگاه تحت مالکیت سیمکارتی بوده و به ان خط دسترسی ندارید چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید. در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرد و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 روز پیش
    سلام من گوشی قبل عید خریدم برای مادرم ریجستری رو هم خودم انجام دادم الان گوشی به مدت چند روز خاموش شده با سیم‌کارت مادرم آنتن ندارم اصلأ،چکار باید بکنم؟ لطفاً راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      و همچنین می توانید وضعیت دستگاه را از سامانه شناسایی هوشمند مشکلات برسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید میرشمسی · 3 روز پیش
    سلام اشتباهی شماره سریال سالم را ثبت تعمیری زدم چیکار باید انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که فرایند ثبت تعیری به صورت اشتباه انجام گرفته و نوع وارادت در صورتی که مسافری یا دوره رویت میباشد از ادتحادیه موبایل فروشان استان پیگیری نمایید و در صورتی که نوع واردات دستگاه دارای گارانتی میباشد از شرکت گارانتی دستگاه پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی رضایی · 3 روز پیش
    سلام، چطور میتونم از گمرک استعلام کنم هزینه ریجستر رو؟خیلی سرچ کردم اما نه ایمیل نه شماره تلفن درستی پیدا کردم،ممنون میشم راهنمایی کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 4 روز پیش
    سلام من 10 سال پیش یک گوشی که به مچ دست بسته میشه از دبی آوردم و تاکنون استفاده نکرده ام آکبند مونده اگه بخوام سیم کارت بندازم مشکلی نداره یا باید ریجستر بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جاوید · 4 روز پیش
    شناسه زیر بر روی دستگاه شماجعل شده است واز این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.... چیکار بایدکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه شما گوشی همراه می باشد و شناسه داخل پیامک با شناسه های #06#* یکسان می باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت جهت بررسی شناسه دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    تورج · 4 روز پیش
    سلامببخشید من سیم کارت به اسم خودم نداشتم و تازه خریداری کردم ولی گفتن باید ۲۰ روز از روز خرید سیم کارت بگذره تا بشه کار ثبت نام رو انجام داد،، درست میگن یا که میشه همینجوری هم انجام داد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که برای ثبت عوارض گوشی در سایت گمرک سیمکارت خریداری کرده اید لطفا از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 5 روز پیش
    سلام ميخواستم ثبت تعميري بزنم همه مراحلم درسته چندين بار تست كردم ولي ميزنه خطا در ثبت اطلاعات يا شما چندين ثبت انجام داده ايد همه چيزم اوكي هست مشكل از سايته يعني؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا فرایند را در بازه زمانی دیگر از طریق مرورگرهای مختلف مجدد تست بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 روز پیش
    سلام
    من موقعي كه طرح رجيستري تازه شروع شده بود تعدادي گوشي از خارج آوردم كه به تشخيص گمرك بعد از رجيستري و قبل از اينكه فعال سازي بشن غير قانوني اعلام شد و توقيف شد و بعد از حدود دو سال توسط گمرك آزاد شد و الان نميدونم هر كدوم از گوشي ها با شماره ي چه كسي در گمرك ثبت شده تا گوشي رو فعال سازي كنم.
    من براي اين كه بتونم شماره اي كه در گمرك ثبت شده رو بصورت كامل دريافت كنم از كجا بايد اقدام كنم!؟
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه در وضعیت عدم فعال سازی بوده و به کد فعالسازی ان دسترسی ندارید می توانید با جعبه دستگاه به اتحادیه موبایل مرکز استان مراجعه کنید.
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحه http://hmti.ir/u جستجو نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر رازقی · 6 روز پیش
    باسلام
    چند سیم کارت به اسمه من هست ولی برای همه در سامانه همتا پیغام ,شماره وارد شده در کارتابل کد ملی وجود ندارد , نمایش داده میشود اشکال از کجاست?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر برای انجام فرایند بازیابی باید سیمکارت و کد ملی متعلق به یک شخص باشد درغیر این صورت با خطا روبرو خواهید شد چنانچه اطمینان دارید مربوط به یک شخص است فرایند بازیابی را با سیمکارتهایی که در سامانه قسمت مدیریت سیمکارت اضافه شده مجدد امتحان کنید درصورتی که باز هم با خطا مواجه شدید با 096366 تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعیدی · 6 روز پیش
    سلام مجدد

    ممنون از پاسخ شما فقط پیام "مالک دستگاه شماره .............. ودر صورت خرید از فروشنده کد فعالسازی گرفته و .... " آمده یعنی نیازی به انجام کاری نیست؟ سیم کارت مادرم (دومی) غیر فعال نشه؟ ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p01
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعیدی · 6 روز پیش
    سلام

    من گوشی ام دو سیمکارته است . سیم کارت دوم به نام خودم نیست و برای مادرم می باشد سیم کارت دوم را که وارد کردم پیام داد که دستگاه متعلق به سیم کارت دیگری (سیم کارت خودم ) است. الان چه کاری باید انجام دهم. سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران · 6 روز پیش
    سلام
    من ۱.۵ سال پیش گوشی با رجیستری خریدم و انتقال مالکیت ان هم انجام داده ام.
    اما الان انتن‌ من رفته و استعلام گوشیه من نا معتبر شده و حتی خط و کد ملیه من هم‌ در سامانه وجود ندارد.
    چه راه حلی‌ پیشنهاد میدهین؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کاویانی · 7 روز پیش
    سلام وقت بخیر

    تقریبا یه ماه پیش یه گوشی نوکیا گرفتیم ولی متاسفانه یادمون رفته بود که گوشی رو ریجستری کنیم و سیم کارت قطع شد ، کد ستاره ۷۷۷۷ مربع رو هم با اون گوشی میزدم هم نمیومد، تو سایت همتا شماره سریال و کد فعالسازی رو زدم، و نوشته شد که فعال شده ولی گوشی همچنان غیرفعاله و نمیشه تماس گرفت یا پیام داد
    چیکار کنیم الان؟
    طول میکشه فعال شه یا اینکه چون دیر اینکارو کردیم فعال نمیشه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.