شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت تلفن همراه
1-1- طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی تلفن همراه و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.
در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه تلفن همراه، گوشی قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی تلفن‌های همراه غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت تلفن همراه، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه تلفن همراه توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- تلفن همراه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیمکارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. الان که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی تیرمومنین · 28 روز پیش
    با سلام
    ایا من میتونم بعد از برگشت از سفر از بازار داخل کشور یک گوشی رجیستر نشده بخرم و با پاسپورتم ظرف یک ماه گوشی رو رجیستر کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه هایی که داخل ایران خریداری می شود باید ثبت شده و قانونی باشد لطفا می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک مسافر ابتدا باید در بدو ورود و در سالن مسافری و قبل از خروج از گیت ورودی گمرک اطلاعات فرد و مشخصات گوشی از طریق بارکد خوان و در سالن مسافری گمرکات اجرایی ثبت نماید و در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه باید انجام شود https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      در غیر این صورت امکان ثبت دستگاه وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    MBNMDN · 28 روز پیش
    ببخشید من یه گوشی آکبند رجیستر شده مسافری داشتم برای غعال سازی که اقدام کردم کد Imei2 رو از من خواست در صورتی که گوشی آیفون SE یه سیم کارته بود و یکبار هم برام پیامک اومد که گوشی با شماره ی دیگه ای فعال شده اما گوشی آکبند بود مجدد که سعی کردم گوشی رو فعال کنم IMEI2 رو هم وارد کردم و پیامک فعال سازی موفق اومد مشکلی که پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه از خارج از کشور خریداری کرده اید و ثبت مسافری آن را خودتان انجام داده اید با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است .
      در غیر این صورت اگر داخل ایران خریداری شده جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-13 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا · 28 روز پیش
    آیا گوشی ای که خاموشه و در خارج کشوره روشن میشه ریجستر کرد تا موقعی که به ایران برسه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      سلام وقت بخیر خیر امکان این مورد وجود ندارد طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، مسافران باید بدو ورود و در سالن مسافری و قبل از خروج گمرک اطلاعات فرد و مشخصات گوشی ، از طریق بارکد خوان و در سالن مسافری گمرکات اجرایی ثبت می نمایند و بعد امکان ثبت دستگاه را دارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاجر زارعی · 29 روز پیش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    من ساکن خارج از کشور هستم. یک گوشی تلفن همراه برای پدرم از طریق یکی از دوستانم آبان ماه ۹۹ براشون فرستادم. متاسفانه چون از قوانین ریجستری آگاه نبودیم تلفن ریجستر نشده است.
    تلفن از آذر ماه روشن بوده است که البته بعد از یک ماه قطع شده است.
    من خودم هفته اول فرودین به ایران می آیم
    چطور می توانیم گوشی را ریجستر کنیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های مسافری که آبان ماه وارد شده اند تاریخ پرداخت عوارض آن گذشته است و راهکاری ندارد
      و مسافرانی که تاز وارد می شوند و دستگاهی همراه خود می آورند طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیما محمدی · 29 روز پیش
    سلام من میخوام از عراق یه گوشی بخرم
    S20 ultra 5G میخوام بگیرم ایا نسخه ۲۵۶ گیگابایت این گوشی تو ایران ریجستر میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که دارای مدل و برند معتبر باشد امکان ثبت آن وجود دارد
      قسمت حافظه گوشی باید در بانک اطلاعات گمرک ثبت شده باشد اگر این حافظه وجود نداشته باشد باید از گمرکی پیگیری شود که این حافظه اضافه شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا لالی · 29 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    گوشی که آوردم را اطلاع نداشتم باید موقع ورود اعلام کنم الان باید چیکار کنم؟؟میشه راهنمایی کنید. در سایت مربوطه ننوشته به گمرک کجا باید مراجعه کرد و حالا که موقع ورود اعلام نکردم باید کجا مراجعه کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در ادامه مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نمایید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصور مردانی · 29 روز پیش
    سلام من یه گوشی خریدم بعداز یک هفته شبکه غیر فعال شد الان از طریق سامانه همتا کد ریجستری رو زدم و فعال کردم . میخوام بدونم بعد از چه مدت باز شبکه فعال میشه و گوشی انتن میده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    amin · 1 ماه پیش
    سلام من میخواستم سیم کارت پدرمو وارد گوشی خودم کنم نمیدونستم چیکار کنم تو گوگل سرچ کردم واسم انتقال مالکیت دستگاه اومد هرکاری انجام دادم اون پیام اخری که قرار بود بیاد نیومد من حالا باید چیکار کنم!؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام
    دو روز پیش، بعد از ورود به گمرگ، بر خلاف شنیده ها،توسط مامور گمرک خواسته شد مشخصات گوشی بدون ثبت با بارکد خوان و چک، در فرم گمرک ثبت و تحویل گرددوبقیه مراحل پرداخت عوارض با فرستادن لینک به شماره ثبت شده ارسال گردد ، انجام شد ولی هیچ مسیجی دریافت نشده و هنوز قابلیت در سایت گمرک برای imei گوشی من وجود ندارد وهیچ تلفنی در گمرک امام پاسخگو نیست!!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را از خارج کشور خریداری نمودید طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک و مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد سعادتمند · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید اگه گوشی 2 سیم کارت بود باید هردو سیم کارت رو انتقال مالکیت داد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر یک بار که فرایند انتقال مالکیت انجام دادید هر دو شناسه انتقال پیدا میکند.
      لطفا صفحه آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06 را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پریسا تیموری · 1 ماه پیش
    سلام
    برای من گوشی آوردند ولی اون فردی که اومدند خودشون شش ماه پیش یه گوشی آوردند و اینجا گوشی که برای من اوردن رو اجازه ثبت بهشون ندادند
    من این گوشی رو میتونم رجیستر کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاه را برای شما هدیه یا سوغاتی آورده باشد، باید با اطلاعات شخص مسافر دستگاه ثبت و فعال شود و سپس به شما انتقال مالکیت داده شود همچنین طبق اطلاع رسانی گمرک هر مسافر هر سال (شمسی) میتواند یک دستگاه به صورت مسافری وارد و ثبت نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صدف رفیعی · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم دو سیم کارته اس الان سیم کارت دوم رو فعال کردم و پیام انتهایی که با موفقیت ثبت شد هم اومد ولی هنوز سیم کارت کار نمیکنه چقدر طول میکشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید و بعد یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید. http://hmti.ir/12
      و همچنین می توانید از سیستم هوشمند مشکلات برسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.
      نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود
      در غیر اینصورت اگر مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین جعفری · 1 ماه پیش
    سلام
    چطور میتونم تاریخ فعال سازی گوشی رو متوجه بشم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه بروی دستگاه مورد نظر انتقال مالکیت انجام شده با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه قرار دارد می توانید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در قسمت سوابق انتقال مالکیت قسمت دریافتی تاریخ موجود است
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدصادق محمدپور · 1 ماه پیش
    سلام

    گوشی های قدیمی مثل 1200 یا 1280 خود را برای استفاده مجدد بیرون اورده اند. با اینکه این گوشی ها سالها پیش روشن بوده اند اما اکنون سریال انها در شبکه غیر قانونی تشخیص داده میشود.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه مورد نظر را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود · 1 ماه پیش
    سلام من دستگاهی رو بصورت قسطی خریداری کردم که فروشنده با خط خود گوشی را فعال کرده،الان بعد از اتمام اقساط جهت انتقال مالکیت به ایشان مراجعه میکنم همکاری نمیکند، راهی دیگر وجود دارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید متاسفانه فراموش کردم رجیستری کنم و الان سیم کارتم قطعه و نمیتونم با *7777# تماس بگیرم چکار باید بکنم حالا که سیم کارتم قطع شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نسرین پوردلان · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من هر از چند گاهی این پیامک از سامانه همتا برام میاد
    مالک دستگاه،شماره
    091394ZZZ24
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    IMEI:
    35770zzzzzzz852
    راهنما:
    hmti.ir/p0

    مالک دستگاه،شماره
    091518ZZZ08
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    IMEI:
    3563zzzzzzzz58
    راهنما:
    hmti.ir/t
    مالک دستگاه،شماره
    091538ZZZ96
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    IMEI:
    35zzzzzzzzz693
    راهنما:
    hmti.ir/p01

    در صورتی که imeiاش با imei گوشی من فرق داره و تا الان ۳ دفعه این پیامک اومده هردفعه با شناسه ها وشماره های مختلف
    من گوشیم انتقال مالکیتش ثبت شده این پیام ها چرا میاد میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشی a10s سامسونگ هدیه گرفتم همراه با کارت گارانتی وغیره


    کد فعالسازی رو توی در خواست کد آنلاک گوشی زدم و العان (MSK) میخواد ازم ؟! چیکار کنم سیمکارتم وصل نمیشه.(فعال سازی روباکد باید گوشی دیگه برای خطم انجام دادم بعد اشتباه بالا)الان بازم آنتن ندارم !اول .رودی کدمیخواد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است در غیر اینصورت آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید و فرایند را انجام دهید http://hmti.ir/05
      مورد آنلاک دستگاه نامرتبط به همتا می باشد از فروشنده دستگاه پیگیری نمایید چنانچه مشکل برطرف نشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین کیخایی · 1 ماه پیش
    طبق پیام پایین گوشی رو پارسال خریدم الان با گوشی پدرم عوض کردم ولی گوشی خودم زمان انتقال پیام اومد مسافری هست و بقیه پیام و انتقال هم موفقیت امیز بود میخوام ببینم با این که فعال شد روی سیم کارت پدرم باز هم مشکل داره؟؟؟ لطفا جواب بهم بدین مثل جواب قبلی نباشه بگید چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیرفقط در صورتی که در ثبت این گوشی هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان گوشی کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      توجه داشته باشید این گوشی ها هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی محمدی · 1 ماه پیش
    سلام این سوال بین سوالات متداول نبود ولی مطمئنم خیلی پیش میاد و مشکل منه
    من یه گوشی دیگه خریدم و یادم رفت تو همتا ثبتش کنم الان ایرانسل و همراه اول سرویس دهی ندارن برام و با گوشی دیگه که میخوام ثبتش کنم میگه کد فعال سازی اشتباهه در صورتی که کد فعالسازی رو از سامانه میگیرم و فروشنده هم کد دیگه ای نداده آیا دلیل اشتباه بودنش اینه که با گوشی دیگه ای دارم ثبتش میکنم؟اگه آره راه کار چیه؟؟خواهشا کمک کنید