شناسایی هوشمند مشکلات
1- مقدمات طرح ثبت تلفن همراه
1-1- طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) چیست؟

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، به‌منظور مبارزه سیستمی با قاچاق دستگاه‌های دارای سیم‌کارت و حمایت از واردات قانونی تلفن همراه و حمایت از کاربران آن، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.
در این طرح با استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه تلفن همراه، گوشی قانونی و منطبق بر استانداردهای ایمنی، سلامت و ضوابط اتحادیه‌های بین‌المللی، وارد کشور شده و از فعال‌سازی تلفن‌های همراه غیرقانونی با مخاطرات سلامتی و گارانتی‌های جعلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است که تمام دستگاه‌هایی که تا قبل از اجرای طرح ثبت تلفن همراه، سابقه‌ای از فعالیت آنها در شبکه رویت شده باشد مانند گذشته، مجاز به دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری هستند.

2- فرایندهای سامانه همتا
2-1- استعلام اصالت دستگاه چیست؟

یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید دستگاه تلفن همراه توسط شخص خریدار انجام شود، استعلام اصالت است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- فعالسازی
1-3- کد فعال‌سازی چیست؟
کد فعال سازی یک عدد 6 رقمی است که برای فعال سازی دستگاه استفاده می شود. برای دستگاه های آکبند قانونی، این کد بر روی جعبه یا کارت گارانتی چاپ شده و برای دستگاه های دست دوم، توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

4- افزودن دستگاه
1-4- تلفن همراه من دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) است. قبلا فقط داخل یکی از اسلات‌ها سیمکارت قرار داده و از آن استفاده می‌کردم. الان که در اسلات دوم سیمکارت قرار دادم، برای من پیامک هشدار "دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از تاریخ ...... در شبکه سرویس نخواهد گرفت." ارسال شد. لطفاً راهنمایی فرمایید؟

با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری، در یکی از اسلات های دستگاه تان بوده، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید

5- انتقال مالکیت
1-5- پیامک هشدار گرفتم با با این محتوا: " مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید." چه کنم؟

این پیامکی است که به دلیل تغییر سیم کارت دستگاه، برای شما ارسال شده است.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، اینجا را مطالعه نمایید

6- دستگاه مسافری
1-6- من از طرح رجیستری اطلاعی نداشتم و همراه خودم از خارج از کشور دستگاه تلفن همراه آوردم، الان که پیامک قطع دریافت کرده ام متوجه موضوع شده ام، چگونه باید دستگاه را ثبت کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

7- فرایند ثبت تعمیری
1-7- دستگاه من قبل از شروع طرح، فعال بوده است ولی احتیاج به تعمیر پیدا کرد. شناسه (IMEI) دستگاه ام پس از تعمیر تفاوت نکرد (با شناسه (IMEI) روی جعبه، یکسان است). آیا باید اقدام خاصی انجام دهم؟

در صورتی که دستگاه شما قانونی است و شناسه (IMEI) آن تغییری نکرده، نیاز به اقدام خاصی نیست.

8- سایر سوالات
1-8- تفاوت کد فعالسازی با رمز عبور موقت همتا چیست؟

رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود. ولی کد فعال سازی، باید از فروشنده دستگاه در زمان خرید آن دریافت شود. خریدار می تواند به کمک این کد، دستگاه را برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی نماید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن · 13 روز پیش
    سلام و خسته نباشید ،
    من هفته گذشته گوشی خریدم از یک سایت معتبر فروش موبایل. همون موقع رجیستر کردم و الان هم داخل بخش استعلام سایتتون ، گوشی رو متعلق به سیم کارتم نشون میده . منتها امروز از شماره ای نسبتا طولانی و چند رقمی غیر از شماره همتا برای من پیامک اومده که گوشی شما ثبت نشده و تا ۲۴ ساعت دیگه وارد سایت شوید و ثبت نمایید ، در غیر این صورت آنتن شما قطع خواهد شد .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      باسلام این پیامک جعلی می باشد این روش، یکی از شیوه‌هایی است که کلاه‌برداران برای دستبرد زدن به حساب بانکی افراد از آن استفاده می‌کنند هرگونه اطلاع‌رسانی در زمینه طرح ثبت تلفن همراه، از طریق سرشماره پیامکی HAMTA انجام می‌گیرد.
      اخبار و اطلاعیه ها http://hmti.ir/13
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد حیدری · 13 روز پیش
    یک سیمکارت را روی چند دستگاه موبایل میتوان ثبت مالکیت کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر سیمکارت می تواند همزمان مالک چندین دستگاه باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پری · 13 روز پیش
    سیمکارت دومم به تازگی غیرفعال شده است.مراحل گفته شده در راهنما را برای ثبت دستگاه انجام دادم و عملیات موفق بود،اما سیمکارتم همچنان قطع است،و انتن دهی ندارد،این فرایند فعالسازی برای سیمکارت دوم چقدر طول خواهد کشید؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      بعد از انجام فرایند حتما یک بار دستگاه را خاموش و روشن نمایید
      و چنانچه برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدی · 13 روز پیش
    با سلام و عرض ادب
    من گوشی ایفون ۱۱ اکبند میخواستم
    به مغازه ی معتبر مراجعه کردم و گفتم حتما میخوام رجیستر شده و قانونی باشه ؛قبول کردند و از من بیعانه گرفتند
    برای تحویل گوشی که رفتم هزینه را گرفتندو به من فاکتور دادند ولی تا سیم کارت رو گذاشتم داخل دستگاه اس ام اس اومد که دستگاه ثبت نشده
    من باید چیکار کنم؟میگند صبر کنید تا رجیستر کنیم چند روز دیگه مهلت رجیستر من تمام میشه لطفا راهنمایی کنید تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      آموزش می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohammad · 13 روز پیش
    سلام من یه گوشی ساده دست دوم خریدم کارتون چیزاشم کامل بود خط ایرانسل بهش انداختم گفت مالک این دستگا..... درغیر این صورت لازم نبست ولی وفتی همراه اول انداختم پبام آومد دستگاه قانونی نیست پ تا 30روز دیگه خدمات دریافت نمیکنه حالا من ابن وسط موندم چکار کنم آیا نمیشه از طریق کارتون درسش کنم یا شماره اون طرف کا مالکشه گیر ببارم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.لطفا صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم · 14 روز پیش
    من یه ایفون کارکرده گرفتم بعد از بیست روز میگه خواستم انتقال مالکیت بزنم کد*۷۷۷۷#رو گرفتم میگه هیچ گوشی تحت مالکیت این دستگاه نیس
    ولی من خودم که میرم سمانه همتا شماره ی اون آقا رو باچندتا رقم پنهان نشون میده.همچین چیزی ممکنه یا فقط واسه اینکه گوشی رو پس بگیره این دروغا رو سرهم میکنه؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر با سیم کارتی که قسمت وضعیت شناسه دستگاه نمایش می دهد ابتدا باید فروشنده به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورد و سپس می‌تواند فرآیند انتقال مالکیت را برای شما انجام دهید
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 15 روز پیش
    سلام

    آیا مودمهای 4G هم می بایست رجیستر شوند( با توجه به اینکه سیم کارت می خورند)؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه الف · 15 روز پیش
    آیا مالکیت سیم کارتی که درون یک گوشی قرار می‌دهیم باید حتما با مالکیت گوشی یکسان باشد؟ و در مورد گوشی های دو سیم کارته آیا نمی توان دو سیم کارت با دو مالکیت مختلف در یک گوشی قرار داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر مورد اول نیازی نیست یکسان باشد
      مورد دوم هم در صورتی که با قرار دادن سیم کارتهای مختلف پیامک هشدار قطع دریافت نمیکنید نیازی نیست اقدامی انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 16 روز پیش
    سلام وقت بخیر،برای من پیامکی ارسال شده که مالک دستگاه شماره دیگری است در صورت خرید از فروشنده کد فعالسازی گرفته و دستگاه را فعال کنید و در غیر این صورت نیازی به اقدام نیست،سوالات متدوال را خواندم و گفته شده بود که اگر سیم کارت جدیدی وارد دستگاه شده نیازی نیست اقدام کنید،حالا مشکل من اینکه اون شماره ای که درابتدا ذکر شده مال من نیست و imeiکه در آخر پیامک ذکر شده با شناسه دستگاه من یکسان نیست آیا این موضوع مشکلی ایجاد میکنه؟؟اینو هم بگم وقتی شناسه که مال خودم نیست رو وارد میکنم میگه شناسه معتبره و اسم و مدل یه گوشی دیگه رو میاره،و اینکه من سیم کارت جدیدی وارد گوشیم نکردم از همون اول که گوشی رو گرفته بودم ۲تا سیم کارت داخلش بود ولی از دومی زیاد استفاده نمیکنم فقط گاهی از قسمت تنظیمات وقتی میخوام از اینترنت دومی استفاده کنم دومی رو فعال میکنم به خاطر اون هم ممکنه همچین پیامکی بیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 16 روز پیش
    سلام ببخشید من یه گوشی j2دارم مدتی خاموش بوده الان که روشنش کردم پیامک امده برای شناسه سیم ۲از تاریخ۵/۴سرویس نخواهد گرفت ولی سیم یکش ثبت شده وضعیتش سفیده برای سریال دوم چی کار بکنم ثبت بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ساقی حسینی · 17 روز پیش
    سلام
    بتازگی گوشی خریدم ولی فعالسازی نکردم و از سرویس خارج شد، حال با اینکه فعالسازی رو انجام دادم ولی هنوز سرویسدهی و خدمات‌رسانی برای گوشیم انجام نمیشه، باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که فرایند فعال سازی به تازگی انجام شده به منظور تکمیل فرایند دستگاه را خاموش و روشن کنید تا مشکل آنتن دهی دستگاه برطرف شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رحیمی · 17 روز پیش
    سلام
    پدرم بی سواد هست تو بازار از دست فروش ها یه گوشی دو سیمکارت خریده اما شماره ime1 داخل منو و پشت گوشی و روی کارتون هیچ کدوم با هم هماهنگی نداره.شماره imei گوشی رو تو سایت همتا وارد میکنم اطلاعات یه برند دیگه میاد و گوشی هم سالم کار میکنه و نوشته قانونی وارد شده الان تکلیف چیه من باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شناسه روی جعبه دستگاه و کد دستوری تطابق ندارند دستگاه را به فروشنده عودت دهید.
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 17 روز پیش
    با سلام به زحمتکشان سامانه همتا.
    ببخشید امکانش هست کاری کنید که قیمت اولیه گوشی همیشه مشخص بشود حتی بعد از این که برای بار دوم سیم کارت در ان قرار داده می شود. چون اغلب فروشندگان از بی اطلاعی مشتریان سود استفاده می کنند و با سیم کارت گوشی را یکبار روشن می کنند تا مشتری قیمت واقعی را نداند.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر این مورد نامرتبط به سامانه همتا است پیگیری قیمتهای گوشی های همراه مربوط به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می باشد 124old.ir/pages/price.aspx
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    راد · 17 روز پیش
    با سلام وقت بخیر
    جهت استعلامات قضایی باید با چه شماره ای تماس بگیریم و نامه ها رو به چه ادرسی ارسال کنیم با تشکر
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد · 19 روز پیش
    سلام
    من اگر گوشی بخرم و بدون اینکه سیم کارت داخلش بزارم بخوام ازش استفاده کنم و بعد از چند ماه بخوام سیم کارت داخلش بزارم و رجیستری کنم مشکلی پیش نمیاد؟
    یعنی چند ماه بدون سیم کارت باهاش کار کنم و بعد سیم کارت بزارم و رجیستری کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      سلام وقت بخیر توصیه همتا به شما این است که دستگاه را در حضور فروشنده به کمک کد فعالسازی روی کارت گارانتی یا جعبه از طریق سامانه همتا فعال سازی نمایید.
      لطفا صفحه "می خواهم دستگاه اکبند خریداری کنم" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صالحی · 19 روز پیش
    من یه گوشی آذر ماه پارسال خریدم ... از مغازه یی هم که خریدم گفت واستون رجستری کردم ... بعد یک ماه پیغام امد از طرف همتا برای سیم کارت 2 که مشکل داره و قطع میشه سیم کارت ... و بعد حدود 1 ماه قطع شد ... اون خط رو درآوردم ... تماس گرفتم با شرکتی که ریجستری رو انجام داده بود ... گفتن پیگیری میکنن اما بعد حدود چند ماه خبری نشد ... مجدد تماس گرفتم ... گفتن تو سایت مشکلمو ثبت کنم تماس میگیرن ... تماس گرفتن گفتن که به نام یه خط دیگه ریجستری شده ... مجدد با مغازه یی که گوشی رو ازشون خریده بودم تماس گرفتم ... گفتن این شماره یی که به نامش ریجستری شده نمیشناسن ... برم اونجا ... بفرستنم اتحادیه واسه تغییر مالکیت ... ببخشید اگه طولانی شد ... ممنون میشم شما هم راهنماییم کنید ... اتحادیه میتونه ریجستریشو بزنه به نام ما؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده ایدودر پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید.
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدعلی · 19 روز پیش
    سلام من گوشی دست دوم گرفتم و زده ک ورود مسافری هس و درصورت تخلف مسدود میشه.یعنی چی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ،جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-13 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 19 روز پیش
    سلام کد فعالسازی از کجا بیارم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05 کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید حسن حبیبی · 19 روز پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید آیا شماره ایمیل ۱۵ رقمی ثبت شده در گوشی در سامانه همتا ثبت نشده باشد گوشی را میتوان انتقال مالکیت داد یا نه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در صورتی که در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 دستگاه قانونی نباشد فرایند های همتا امکان پذیر نیست و بیش از ۳۰ روز در شبکه سرویس نخواهد گرفت در غیر اینصورت درخواست را واضح مطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 20 روز پیش
    سلام من میخوام از یه سایت اینترنتی ساعت هوشمند بگیرم که زده قابلیت ریجستری سیم کارت وجود نداره میخوام بدونم اگه این محصوال رو تهیه کنم با چه مشکلاتی روبه رو میشم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند ولی مسئولیت خرید از سایتهای اینترنتی با خود شما است