شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش استعلام اصالت دستگاه از طریق کد دستوری #7777*

 

اگر قصد خرید دستگاه با قابلیت نصب سیمکارت دارید، ضروری است پیش از خرید، از طریق سامانه همتا استعلام اصالت کنید.
مواردی که در پاسخ استعلام اصالت باید به آنها توجه کنید عبارتند از:
قانونی بودن، تطابق مدل و برند ذکر شده در پیامک با ظاهر دستگاه، نوع واردات و ... .
برای آشنایی بیشتر، ویدئو را با دقت ببینید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن شیثی · 1 ماه پیش
    سلام بنده گوشی دارم که به امانت دست کسی دادم و گویا پیامک از سامانه همتا می آمده و طرف بی تفاوت بود .تا روزی که گوشی رو گرفتم و دیدم اصلا به شبکه وصل نمیشود و imei گوشیم کلا به یک عدد صفر تبدیل شده.بنده مالک گوشی هستم و قبل از دادن گوشی راحت استفاده میکردم.کمک کنید چه کنم؟ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه پیامک هشداری از طرف همتا دریافت نمودید و مشکل آنتن دهی دارید به صفحه «پیامک های هشدار» http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیام دریافتی اقدام نمایید. در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Soheilmohajer · 1 سال پیش
    کد فعال سازی گوشی کجای کارتن است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.