اگر قصد خرید دستگاه با قابلیت نصب سیمکارت دارید، ضروری است پیش از خرید، از طریق سامانه همتا استعلام اصالت کنید.
مواردی که در پاسخ استعلام اصالت باید به آنها توجه کنید عبارتند از:
قانونی بودن، تطابق مدل و برند ذکر شده در پیامک با ظاهر دستگاه، نوع واردات و ... .
برای آشنایی بیشتر، ویدئو را با دقت ببینید.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
مشترک گرامی؛ سوالات مربوط به گمرک از جمله اختلالات سایت، هزینه های گمرکی(حقوق ورودی دستگاه) و سایر مواردی که به سامانه همتا مربوط نمی باشند می بایست از گمرک و سایر درگاه های ارتباطی پیگیری شوند و سامانه همتا نسبت به این نوع سوالات پاسخگو نخواهد بود. با تشکر
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/ویدئوهای-آموزشی/آموزش-استعلام-اصالت-دستگاه-از-طریق-کد-دستوری-7777
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.