شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #7777*

 

با اجرای طرح رجیستری، تنها دستگاه‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌‌اند، می‌توانند بدون هرگونه محدودیت زماناگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، می توانید به کمک انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارتی که قبل از شروع طرح روی دستگاه بوده، ابتدا آن را تحت مالکیت سیمکارت مربوطه درآورده و سپس فرآیندهای مختلف سامانه همتا، از جمله انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.

همچنین در صورتی که دستگاه دوسیمکارته ای دارید که فقط یکی از اسلات های آن، پیش از طرح روشن بوده، می توانید به کمک این فرآیند، شناسه IMEI اسلات دوم را نیز ثبت و قانونی نمایید.


مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس جمال آبادی · 5 ماه پیش
    سلام من یک گوشی میخوام بخرم ولی خود فروشنده نمیدونه با چه سیم کارتی قبلا فعال شده است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد
      صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات وضعیت دستگاه را بررسی نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ehsanullah Wadid SH · 5 ماه پیش
    سلام
    گوشیم الان کار نمیکند
    گوشی را از ایران خریداری نکردم
    بعد یک ماه قطع شد
    باید چی‌کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک مسافران سفرهای خارجی،درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند. ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک 2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین احمدی · 6 ماه پیش
    سلام
    من 10 روز پیش گوشی را خریدم ولی الان هر دو سیم‌کارت های من غیر فعال شدند باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا صفحه "آموزش فرایند فعال سازی دستگاه" را مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که قادر به فعالسازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایند را با تلفن همراه دیگری انجام دهید یا از درگاه های دیگر مانند سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 1 سال پیش
    سلام من یه ساعت اسمارت خریدم از طریق یک سایت
    و الان بعد از ۴ ماه بدستم رسیده اما پیامک دریافت کردم که دستگاه شما غیر فعال می شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی معتبر مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه <<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید