با اجرای طرح رجیستری، تنها دستگاههایی که از مبادی قانونی وارد کشور شدهاند، میتوانند بدون هرگونه محدودیت زماناگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، می توانید به کمک انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارتی که قبل از شروع طرح روی دستگاه بوده، ابتدا آن را تحت مالکیت سیمکارت مربوطه درآورده و سپس فرآیندهای مختلف سامانه همتا، از جمله انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.
همچنین در صورتی که دستگاه دوسیمکارته ای دارید که فقط یکی از اسلات های آن، پیش از طرح روشن بوده، می توانید به کمک این فرآیند، شناسه IMEI اسلات دوم را نیز ثبت و قانونی نمایید.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
مشترک گرامی؛ سوالات مربوط به گمرک از جمله اختلالات سایت، هزینه های گمرکی(حقوق ورودی دستگاه) و سایر مواردی که به سامانه همتا مربوط نمی باشند می بایست از گمرک و سایر درگاه های ارتباطی پیگیری شوند و سامانه همتا نسبت به این نوع سوالات پاسخگو نخواهد بود. با تشکر
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/ویدئوهای-آموزشی/آموزش-افزودن-دستگاه-از-طریق-کد-دستوری-7777
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.