شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #7777*

 

با اجرای طرح رجیستری، تنها دستگاه‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌‌اند، می‌توانند بدون هرگونه محدودیت زماناگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، می توانید به کمک انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارتی که قبل از شروع طرح روی دستگاه بوده، ابتدا آن را تحت مالکیت سیمکارت مربوطه درآورده و سپس فرآیندهای مختلف سامانه همتا، از جمله انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.

همچنین در صورتی که دستگاه دوسیمکارته ای دارید که فقط یکی از اسلات های آن، پیش از طرح روشن بوده، می توانید به کمک این فرآیند، شناسه IMEI اسلات دوم را نیز ثبت و قانونی نمایید.


مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 1 ماه پیش
    سلام من یه ساعت اسمارت خریدم از طریق یک سایت
    و الان بعد از ۴ ماه بدستم رسیده اما پیامک دریافت کردم که دستگاه شما غیر فعال می شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی معتبر مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه <<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید