با اجرای طرح رجیستری، تنها دستگاههایی که از مبادی قانونی وارد کشور شدهاند، میتوانند بدون هرگونه محدودیت زمانی، از شبکههای اپراتوری استفاده نمایند. بنابراین لازم است در هنگام خرید تجهیزات با قابلیت نصب سیمکارت، ابتدا فرایند استعلام اصالت دستگاه انجام شده و سپس در حضور فروشنده برای خود فعالسازی نمائید.
برای آشنایی بیشتر ویدئو را با دقت ملاحظه نمائید...
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/ویدئوهای-آموزشی/اقدامات-لازم-در-هنگام-خرید-دستگاه-آکبند-نو
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.