شناسایی هوشمند مشکلات
پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا اسدی · 9 ساعت پیش
    سلام خسته نباشید من گوشیمو تازه خریدم و ۲ سیمکارته . سیم کارت اولم رو ثبت کردم و گوشیو بنامش زدم ولی واسه سیم کارت دیگم پیام هشدار میاد لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار ( همین صفحه )را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی واعظی · 16 ساعت پیش
    سلام خسته نباشید
    پدرم حدود یه سال پیش تبلتی خرید از پاساژ موبایل الان ک از سیمکارتش استفاده میکنم برا انتقال مالکیت مشکل دارم چون هیچ اطلاعی از مالک قبلیش ندارم پیامکی ک اومده الان شماره همراه مالکمالک قبلی ناقص نوشته شده...لطفا راهنمایی کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فری · 16 ساعت پیش
    سلام. من چند روز پیش سیم کارتی به گوشیم وارد کردم که انتقال مالکیتش رو انجام ندادم الان دو روزه سیم کارتم 3G شده اینترنت وصل میشه اما وقتی با کسی تماس میگیرم میزنه تلفن همراه در دسترس نیست؟ ممنون میشم آگه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار ( همین صفحه )را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .
      در غیر این صورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 1 روز پیش
    سلام من همه مراحل انتقال مالکیت را انجام دادم و منتظر پیامک فعالسازی شدم که برام بیاد ولی چون ارتباط شبکه سیمکارت جدید فطع شده هیچ پیامکی برام نیومد حالا چکار کنم تا پیام فعالسازی برام بیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر میتوانید با سیم کارت مالک دستگاه وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شده و در قسمت تولید کد فعالسازی، کد دریافت کنید و سپس برای سیم کارت جدید خود فعال سازی انجام دهید.
      آموزش فعال سازی دستگاه: http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هانیه محمدی · 1 روز پیش
    سلام، برای من امروز پیامک شده که مالک دستگاه شماره دیگری است و یک کد IMEI به من داد که با کد های خودم مطابق نبود، بعد یک پیامک دیگه با این عنوان ارسال شده که شناسه دستگاه جزء شناسه قانونی ثبت شده است ولی مدل و برندی که نوشته با مدل گوشی من مطابق نیست، گوشی من هواوی است در حالی در پیامک سامسونگ ذکر شده، عکس پیامک رو براتون میفرستم... لطفا راهنماییم کنید، من احتمال می دم گوشیم هک شده باشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آیلار ایلانی · 2 روز پیش
    سلام من سه تا خط و دو گوشی دارم الان یه خطم کلا هیچ IMEI نداره و پیامک اومدن که جعلیه و دوتا خط دیگه‌م برای اون یکی‌گوشیه که یکیشو میخوام انتقال بدم به این گوشی. واقعا گیج شدم. لینکی هست که من برم و برای همه خطام یه IMEI تعببن کنم و تمام؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در همین صفحه کادرپیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شاهین · 2 روز پیش
    سلام من یه گوشی داشتم که قبل از طرح ریجیستری خریده بودم و ان را به مالکیت خودم درنیاوردم..چند هفته پیش چند باری سیم کارت دیگرم را واردش کردم گویا که پیامی با این مضمون(به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک موقتا تا1399/09/** سرویس خواهد گرفت)متاسفانه من این پیام را ندیدم و مهلت معین کرده نیز تموم شده حال گوشی سرویس نداره من باید چکاری برای مالکیت دراوردن گوشی انجام دهم....خواهشا دقیق بنویسید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در همین صفحه کادرپیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس اسمعیلی مقدم · 3 روز پیش
    IMEIگوشی پریده چکار باید کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با کد دستوری #06#* شناسه ای بروی گوشی شما نمایش نمی دهد لطفا با جعبه گوشی به تعمیرکار مراجعه نمایید.
      در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ارشیا · 3 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی سامسونگ را خریداری کردم و بعد از این که سیمکارت رو داخلش گزاشتم با شماره #7777* رجیستر کردم و همچنین پیام قانونی بودن و رجیستر شذن دستگاه رو دریافت کردم داخل پیام هردو کد IMEI (دستگاه 2 سیمکارته میباشد) رو اورده بود و نوشته بود که فعال شده اما بعد از چند ساعت اینبار برای IMEI دوم پیام اومد که نوشته بود دستگاه قانونی است ولی باید با کد فعالسازی شود (مانند اولین پیام ارسال شده از همتا) بعد از ان با شماره #7777* افزودن دستگاه را انجام دادم ولی باز هم پیام امد لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کوروش · 4 روز پیش
    نمیدونم با چه شماره ایی رینجسترشده
    باید چجوری فهمید با چه شماره ایی رینجستر شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Alireza rezaei · 4 روز پیش
    سلام من گوشی رو با کارتن خریدم کاملا قانونی اما ب گفتی ای مال قبل از ریجستری بوده یعنی ۲۰۱۶ بعد از چند ماه پیامک ارسال شد ک شما مالک دستگاه نیستید لطفا راهنمایی کنید ک چجوری میتوانم بفهمم دستگاهم‌ روی کدام سیمکارت یا شاره ریجستری شده ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی یوسفی · 4 روز پیش
    سلام من سیمکارت جدید رایتل گرفتم خواستم با سامانه7777فعالش کنم که هرچی رمز موقت شش رقمیو میزدم میگفت اشتباهه و بعدش گفت زیاد امتحان کردید ..الان باید چیکار کنم.میتونم یه رمز موقت دیگه بگیرم...؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار همین صفحه را مطالعه کنید
      چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت نکردید لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غلامعلی زارعی · 5 روز پیش
    سلام روز بخیر کوشی که با سیم کارت 0917zzzzz58 فعال بود روز گذشته با سقوط در آب از کار افتاد و سیم کارت را به گوشی دیگر خودم منتقل منتقل نمودم و چون در خوزستان بندر امام خمینی ( ره ) هستیم در محاصره سیل مانده ایم که امکان مراجعه به مراکز همراه یا تعمیرگاه نیست حال چه باید کرد این کوشی لنواء دو سیم کارت و خط سیم یک 0919zzzzz53 میباشد باتشکر همکاری فرمائید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر این مورد نامرتبط به همتا می باشد سامانه همتا مربوط به طرح رجیستری گوشی می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Alireza · 6 روز پیش
    سلام من گوشیم روی سیم کارت ایرانسلم ریجستری شده اما چون چند بار به گوشی فروشی ها بردم حدس میزنم IMEIرو برای گوشی های دیگ ایی فعال کرده باشن
    همین چند روز پیش پیام اومد که به دلیل استفاد هم زمان چند دستگاه از این IMEI دستگاه تا تاریخ فلان فعال است سپس قطع میشه
    الان من هم گوشی دستهمه هم سیم کارت
    اما بعد از اون تارخ دیگ گوشی انتن نمیده
    لطفا راهنمایی کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا در همین صفحه کادر"پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 6 روز پیش
    سلام ببخشید پسرعموم از ترکیه برام ی گوشی موبایل فرستاده چجوری باید ریجسترش
    کنم خواهش میکنم جواب بدید هر راهی داره کا ریجستر کنم بهم بگید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-13 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شیخ · 8 روز پیش
    پاسخگوی همتا · 47 دقیقه پیش
    سلام وقت بخیر شما باید در هر جابجایی سیم کارت از سیم کارت قبلی انتقال مالکیت بگیرید برای انتقال مالکیت هم میتوانید از گوشی اطرافیان استفاده کنید یعنی یکی از سیم کارتهای را بروی دستگاه اطرافیان قرار دهید و فرایند را انجام دهید
    آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
    و همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir با شماره همراه مالک به سایت ورود کنید و در قسمت مدیریت دستگاهها شناسه دستگاه مورد نظر انتخاب و گزینه تولید کد فعالسازی را انتخاب کنید و در قسمت فعالسازی با کد فعالسازی تولید شده سیم کارت جدید را مالک دستگاه نمایید

    سلام جوابیه قبلی یعنی قبل از سیم کارت قرار بدم باید انتقال مالکیت بدم برای یک لحظه دوباره بر گردم سیم کار ت قبلی انتقال بدم سیم کات همیشگی به درد می خوره ولی سیم کارت هدیه ؟اشنام سیم کارت دیگه به نام خودمم برای فرایند ثبت نام لازم دارم بعضی مواقع آخه قبلا مشکلی نداشتم همان سیم کارت جابه جا می کردم بعلت جعل شناسه ام ای جهت حقوق مالک بهتر نبود لیست شماره میاد به مالک گوشی بدین اگر سیم خودش نبود از طریق سایت گزارش بده ای می با این شناسه مال کار بر نیست یا از طریق جی پی اس سیم کارت کدام منطقه شهر هستش اینطوری راحت میشه تشخیص داد این طور نیست هر با ر فرایند انتقال کار خسته کننده قبلا اینطور ی نبود همتا را حل بهتری برای این مشکل پید اکنند این ای ام ای غیر استاندارد میگن در حالیکه گوشی مال خودمون ای امی خودش در نقشه بین المللی اثبات می کنه مال خو د گوشی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا در همین صفحه کادر"پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شیخ · 8 روز پیش
    عرض کردم بنده 4 تا سیم کارت دارم تنها 3 توشن استفاده می کنم بعضی مواقع عوض می کنم گوشی ساده دکمه تک سیم کار ته نوکیا هستش مال قبل از طر ح ر جیستری بوده چند سال دارم استفاده می کنم پیام مالک دیگری است می آمد اما مشکلی پیش نمی آمد جدیدا خطای حعل شناسه ای ای می جهت حفظ حقوق مالک میاد بعداز سه روز قطع میشه راهنمای شما گفتید انجام دادم پاسخگوی همتا · 19 ساعت پیش
    سلام وقت بخیر با مراجعه به صفحه http://hmti.ir/p02 پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد فرایند مربوطه را انجام دهید.

    انتقال مالکیت برای گوشی ای می غیر استاندارد متاسفانه تنها یک سیم کارت فعال میشه سیم قبلی دوبا ره همان پیام میاد ما همش یک سیم کارت بیشتر استفاده میشه بقیه موقتی تنها یک ر وز کمتر یا بیشتر استفاده نمیشه همتا راه حله دیگه بر ای این مشکل رائه نداده است اگر مشکا اینجوری باشه مسلما با وضعیت باید دوتا گوشی بخرم با این گرانی افسار گسیخته میشه گوشی خرید بنده گوشی استطاعت خر ید گوشی ندارم ا به این سوال خواهشن دست اندکار ان همتا جو اب بد ین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر شما باید در هر جابجایی سیم کارت از سیم کارت قبلی انتقال مالکیت بگیرید برای انتقال مالکیت هم میتوانید از گوشی اطرافیان استفاده کنید یعنی یکی از سیم کارتهای را بروی دستگاه اطرافیان قرار دهید و فرایند را انجام دهید
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir با شماره همراه مالک به سایت ورود کنید و در قسمت مدیریت دستگاهها شناسه دستگاه مورد نظر انتخاب و گزینه تولید کد فعالسازی را انتخاب کنید و در قسمت فعالسازی با کد فعالسازی تولید شده سیم کارت جدید را مالک دستگاه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید رضایی · 9 روز پیش
    سلام برا سیم کارت دومم پیام اخطار اومد نمیدونستم چیکار کنم و بعد دوروز قطع شد الان دیگه اصلا فعال نمیشه رو خطم تا افزودن دستگاه و بزنم چیکار کنم.سیم کارت دیگه ای میزاره میاد اما این خط فقط کارنمیکنه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا طبق پیام دریافتی همین صفحه را مطالعه کنیدلازم نیست سیم کارت برای انجام فرایند روی این دستگاه باشد سیم کارت را بروی دستگاه فعال دیگر قرار دهد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شیخ · 9 روز پیش
    سلام من 3 سیم کار ت دار م گوشی تک سیم کارت دارم بعضی مواقع عوض می کنم بیشتر مواقع پیام سیم کارت مالک دیگری است جدید این پیام آمده مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
    در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
    برند: ****
    مدل: ****
    IMEI: *************** سیم کارت جدید خیلی وقت استفاده می کر دم جدید ا گیر داده همتا گوشی قبل از طرح رجیستری بوده گوشی ساده دکمه ای هستش چکا ر کنم سیم کارت د یگه همن گوشی استفاده کنم لطف کنید به ایملم پاسخ بد ین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر با مراجعه به صفحه http://hmti.ir/p02 پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد فرایند مربوطه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ذکایی · 10 روز پیش
    سلام وقت بخیر ببخشید من این گوشی رو خریدم رسید پرداخت کاملشو هم دارم ولی هرچی زنگ میزنم ب صاحبش جواب نمیده و نمیاد به نامم بزنه باید چیکار کنم؟
    کارتن گوشیو هم دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09