پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M · 1 روز پیش
    سلام من روی گوشیم یک خطی رو ثببت کرده بودم و حالا خط رو درآوردم و از یه خط جدید استفاده میکنم برای ریجستر کردن باید چکارکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت جدید پیامک هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کردید لطفا صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید در غیر اینصورت نیازی نیست اقدامی انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fateme · 2 روز پیش
    سلام من یه گوشی از نمایندگی سامسونگ خریداری کردم پارسال اسفندماه اطلاعات منو گرفتن واسه ریجستری کردن بعداز یه ماه که ریجساری نکردن من گوشیم غیرفعال شد رفتم پیگیری کردم ریجستریشو اوکی کردن الان بعداز چندماه یکی اومده ادعا میکنه که گوشی منو بااطلاعات گذرنامه ای اون ریجسترکردن والان اون نمیتونه به نام خودش گوشی ریجسترکنه این ممکنه درست باشع؟اخه من از نمایندگی خریداری کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند ثبت گوشی به صورت مسافری صرفا برای افراد مسافری می باشد که خود گوشی را از خارج از کشور خریداری کرده اند. در صورت شناسایی تخلف با افراد خاطی برخورد می گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد ضیایی · 2 روز پیش
    سلام ببخشید من یک گوشی در سایت گمرک ، هزینه گمرکیش رو پرداخت کردم و وقتی ارسال به همتارو زدم گفته شد که اطلاعات شما قبلا برای سامانه همتا ارسال شده است اما من هنوز از سمت سامانه همتا کد فعالسازی دریافت نکرده ام الان باید چیکار کنم بیشتر از یک هفته هم گذشته
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا به صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq مراجعه کنید و بخش مسافری قسمت 6-11 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی صادق بیگی · 4 روز پیش
    من یه گوشی خریدم توش دوتا سیم کارت انداختم گوشیمو واسه یه سیمکارتم فعال کردم اومدم واسه اون یکی فعال نمیشه میگه این گوشی برای این شماره تلفن است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، با فعال سازی یک شناسه، شناسه دیگر نیز به صورت خودکار فعال می گردد و نیاز به فعال سازی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضاسلیمان · 4 روز پیش
    سلام وقت بخیر من یک گوشی خریداری کردم از همتا پیام امده : این دستگاه جهت استفاده غیر تجاری وارد شده و درصورت احراز تخلف مسدود خواهد شد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم ک · 4 روز پیش
    سلام.ببخشید گوشی ک الان دست منه مال پدرمه چون خودش گوشیشو عوض کرد من اینو ورداشتم.ی سیمکارت دیگ ولی ب اسم پدرم داخل گوشی انداختم.الان یکساله میگذره ولی الان این پیامک مالک دستگا شماره دیگریه و فلان.اگ فلان نکنین گوشی قط میشه.خب من باس چیکار کنم.الان با اون سیمکارت اولی انتقال مالکیت بدم ب همین سیم کارت ک هردوشم ب اسم ی نفره گوشی من درست میشه.دیگ قط نمیشه???
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد " در این صفحه را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرجان زنجانی · 7 روز پیش
    با سلام

    برای من پیغام زیر آمده است . آیا معتبر هست ؟

    مشترک گرامی،
    دستگاه شما اصل است ولی ثبت نشده است. جهت جلوگیری از قطع شبکه خود طی ۲۴ ساعت نسبت به فعالسازی از طریق آدرس زیر اقدام فرمایید.
    ثبت-همتا.com
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی صفری · 8 روز پیش
    با سلام الآن آمدم تو سامانه همتا میخواهم انتقال مالکیت انجام بدم میگه شماره تلفن اشتباه است ولی درست وارد میکنم باز هم اینو میگه

    میشه راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر این فرایند را در بازه زمانی دیگر از طریق درگاه دیگر انجام دهید چنانچه از وارد کردن شماره تلفن مطمئن هستین و مجدد خطا دریافت میکنید جهت بررسی با شماره 096366 تماس برقرار کنید.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
      اپلیکیشن همتا
      کد دستوری#7777*
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه : http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن نادری · 8 روز پیش
    سلام گوشی من با سیمکارت ایرانسل مالکیت خورده بود سیمکارت سلب امتیاز شده چیکار باید بکنم بتونم به نام یکی دیگه سیمکارتم بزنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کامیار رخشانی · 8 روز پیش
    سلام برای من پیامک ارسال شده که باید ریجستر شوی گوشی من ایفون ‌خرید آن سال ۱۳۹۳ می باشد لطفا راهنمایی فرمایید چون ۲۴ ساعت وقت داده
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی شکری · 10 روز پیش
    سلام من گوشی اس۴ ۴جی خریدم صاحبش انتقال مالکیت نداد
    متاسفانه شمارشم پیدا کردم اما همکاری نکرد اپراتورهمتا گفتن به مالکیت قطعی ایشون در نیومده پس انتن قطع نمیشه مگر سریالش جعل بشه اون موقع انتن شما قطع میشه منم تشکیل پرونده دادم ۵ ماه ازش گذشته خبری نشده عکسش رو اپلود میکنم تمام اطلاعات رو دادم شماره خودم اون سریال روش ولی تماسی تا الان باهام گرفته نشده کد پیگری
    ۱۰*****۴ لطفا نگید هنوز راهی با همکاری اوپراتور ها پیدا نکردیم کاش با فرستادن عکس کارتون و گوشی کنارهم با مدارک هویتی این مشکل رو حل می کردید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش دستگاه الزامی می باشد؛ در صورت دسترسی به فروشنده جهت دریافت مالکیت به ایشان مراجعه فرمایید. و نیز جهت بررسی جامع تر، ضمن در اختیار داشتن شناسه های دستگاه با 096366 تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    لیندا آقابگیان · 11 روز پیش
    با سلام، من کارت همراهم را اشتباها کردم داخل گوشی ارمنستانم گذاشتم. پیامک زیر را دریافت کردم ولی کارتم را در آورده و در گوشی دیگر گذاشتم. حالا تلفن ارمنستانم بعد از ۳۰ روز در ارمنستان هم‌سرویس نخواهد گرفث؟؟
    شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
    برند: ****
    مدل: ****
    IMEI: ***************
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر قوانین رجیستری در هر کشور متفاوت می باشد و این پیامک مرتبط به کشور ایران می باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد میرزایی · 12 روز پیش
    سلام و وقتتون بخیر
    دوسال پیش گوشیم رو ازم سرقت کردند و نیروی انتظامی هم برام صورتجلسه کرد
    قبلا به سامانه سریالش رو فرستادیم که پیدا نشد اما امروز سریالش رو زدم که نوشته این گوشی با مشخصات.......در سامانه ثبت شده اما قبلا سیمکارت دیگری روش بوده،برای استرداد و پس گرفتنش چکار کنم ؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های سرقت شده از طرف همتا قابلیت پیگیری ندارند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا پیکانی · 12 روز پیش
    سلام وقت بخیر من خرداد ماه گوشیم رو آکبند خریدم و با سیم کارت خودم رجیستری کردم ولی تقریبا دو سه ماه بعد یه پیامک اومد که مالکیت این دستگاه به یه شماره ی دیگه است که کلا برای یه شهر دیگه بود الان میخوام گوشی رو بفروشم به مشکل بر خورد کردم لطفا راهنمایی کنید احتمال میدم شاید اکانتم رو کسی هک کرده ولی اخه من رمزم رو به کسی ندادم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه در زمان خرید دستگاه مالکیت دستگاه به نام شما ثبت شده باشد پیامک تایید به شماره شما ارسال شده است چنانچه آن پیامک را دریافت کرده اید و بدون انجام فرایند دیگری مالکیت دستگاه تغییر کرده شناسه هارا از تنظیمات گوشی دریافت کرده و جهت بررسی با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کنید.
      در غیر اینصورت دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید دستگاه الزامی بوده است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید. در صورت عدم همکاری ایشان امکان ثبت شکایت را دارید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی بهمنی · 13 روز پیش
    سلام ،وقت بخیر ممنون میشم جواب سوالمو بدین ،من گوشی رو دست دوم خریدم بعد الان بعد چند وقت میخوام گوشیو بفروشم گوشی روی ی خط دیگه ثبت شده نه من نه فروشنده میشناسش الان من چیکار کنم که درست کنم و ثبتش کنم ب نام خودم بات تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید دستگاه کارکرده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید. در صورت عدم همکاری ایشان امکان ثبت شکایت را دارید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 13 روز پیش
    سلام
    وگر گوشی آکبند باشه ولی درش سیمکادت قرار ندیم بازم بعد از 30 روز قطع میشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، خیر. در صورت قرار دادن سیم کارت بر روی دستگاه، پیامکی از طرف همتا متناسب با وضعیت دستگاه ارسال می گردد و با مطالعه همین صفحه بر اساس پیامک دریافتی اقدام کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    wesammzlompoor · 13 روز پیش
    به من ميگه يك كود فعالسازي ميزنم 12**6ميگه اشتباه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعال سازی به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کشاورز · 13 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشی خریدم برا ثبت همتا فروشنده شماره موبایل منو اشتباهی زده بنام یکی دیگه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا وارد سایت همتا شده و در بخش ثبت و پیگیری مشکلات درخواست خود را مبنی بر فعال سازی اشتباه ثبت کنید تا بررسی گردد.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Tahir moradi · 14 روز پیش
    سلام وقت بخیر من یه خط خریدم تو گوشیم انداختم میگه ک کد یکبار مصرف را وارد کنید حالا این کد یکبار مصرف کدامه میگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در صورتی که از همتا پیامکی دریافت نموده اید، لطفا همین صفحه را مطالعه کنید و با توجه به پیامک دریافتی اقدامات لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 14 روز پیش
    من یک گوشی کادو گرفتم و آکبند هست اما وقتی imei را برای استعلام اصالت زدم برای یک شماره ثبت شده بود این گوشی که شماره رو هم کامل نشون نمیده. فعلا باز نکردم چی کار باید بکنم ؟ دسترسی به کسی هم که گوشی رو کادو داده بهم ندارم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت انتقال مالکیت به شخصی که دستگاه را از آن کادو گرفته اید مراجعه کنید ، در غیر اینصورت راهکاری از سمت همتا ندارد.