پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    baharib816 · 13 روز پیش
    سلام خسته نباشین من گوشیم چند ماه قبل از یکی خریدم یک ماه استفاده کردم بعد یک ماه پیام اومده که صاحب گوشی یکی دیگه هست تا فلان تاریخ میتونی استفاده کنی بعدش قطع میشه رفتم از کسی که گوشی ازش خریدم اونم میگه صاحب اصلیش نمیشناسم فکرکنم این دستگاه چندنفرخریدندوفروختن تارسیدبه من بدبخت الان باید چیکار کنم خطم قطع شده توروخدایکاری کنین این چه کاریه بعضیهاوضعیت مالی خوبی ندارن مثل ماباهزاربدبختی پول جور میکنیم گوشی دست دوم هم میخریم چون پولمون نمیرسه نوبخریم با اینهمه بلاهم سرمون میارن الاچه خاکی تو سرم کنم نه صاحبش هست نه پولی دارم یک گوشی دیگه بخرم توروقرآن کمک کنیدگوشیم درست کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید و در صورت عدم همکاری وی می توانید از طریق از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پارسا جلیلوند · 14 روز پیش
    سلام
    من گوشی از دست خریدار گرفتم اما وقتی میخوام انتقال مالکیت بدم و از طریقussd اقدام میکنم میگه که تین دستگاه به اسم شما ثبت نشده است
    چی کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت از سیمکارت مالک امکان پذیر است لطفا به صفحه آموزش انتقال مالکیت مراجعه کنید و مطالعه فرمایید.
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نرگس داوری بنان · 14 روز پیش
    با سلام من چند ماه پیش این گوشی رو از شعبه اصلی سامسونگ خریداری کردم ولی هرچندوقت یکبار پیامکی از طرف همتا میاد که میگه مالک این دستگاه شماره دیگری است و باید انتقال مالکیت انجام بشه . ولی متاسفانه سامسونگ همکاری نمیکنه و از سر خود باز میکنن و میگن ما نمیتونیم کاری کنیم
    و سرویس سیمکارت من بزودی قطع خواهد شد در صورتی که فاکتور خرید دارم
    راه حل چیه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی مالک گوشی یکی از سیمکارت های خودتان می باشد لطفا به صفحه پیامک های هشدار ( http://hmti.ir/12 ) مراجعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.در غیر اینصورت جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید و در صورت عدم همکاری فروشنده می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید. http://hmti.ir/10 / http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 14 روز پیش
    باسلام من به تازگی از گوشی فروش یک گوشی گرفتم ک همه ی وسایلش رو با کارتن گوشی بهم داد اما چون خیلی وقت پیش این گوشی رو از کسی خریداری کرده بود نمیدونست ک مالکش کیه تا مالکیت گوشی رو به نامم بزنه حالا سوال من اینه چجوری مالکیت گوشی رو به اسم خودم ثبت کنم ممنونم اگه پاسخ بدین .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است چنانچه فروشنده امکان انجام این فرایند را ندارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید در صورتی که همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی برفرازی · 15 روز پیش
    سلام من قبلا ثبت کردم ولی باتعویض وجابجایی سیم برا م پیام ثبت گوشی یا مالکییت امده چه کنم دوباره ثبت کنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر همین صفحه را به دقت مطالعه نمایید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی بهلولی · 16 روز پیش
    سلام گوشیو گرفتم ولی انتقال مالکیت نگرفتم الان سیم یکش غیر فعال شده آیا درس میشه یانه مهلتش تموم شده لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M D · 17 روز پیش
    سلام. من گوشیمو میخوام بفروشم ولی شماره ای که واسه رجیستری ثبت کرده بودم سلب امتیاز شده و تو شبکه موجود نیست! الان باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه "بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده" مراجعه کنید و با دقت مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اشکان · 18 روز پیش
    یک گوشی که سیمکارت اولش چند ساله کار میکنه حالا سیمکارت دوم رو تازه گذاشتم میگه ثبت نمیشه درحالی که کد پشت باتری و اعلامی پیامک یکسان هست و مشکلی نیست حالا باید چیکار کرد ؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که از سیمکارت اول قبل از شروع طرح با توجه به جدول تاریخ مشمولیت ( http://hmti.ir/date ) استفاده می کرده اید فرایند افزودن دستگاه را با سیمکارت قبل از طرح انجام دهید مشکل برطرف می گردد.
      آموزش افزودن دستگاه : http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 21 روز پیش
    من یه گوشی قدیمی دارم قصد انتقال مالکیت دارم ولی مشکل اینجاست که نمیدونم این گوشی به کدوم شمارم تعلق داره من سیکاراتی متعددی عوض کردم واسه همون میپرسم کدی یا چیزی یا سایتی که بتونه حداقل چهار شماره پایانی اون سیم کارتی که گوشیم باهاش ثبت شده رو بگه هست؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    arian · 28 روز پیش
    سلام من گوشی را ۱۱ مهر خریدم .نو هستش اما پیام امده مالکیت این دستگاه برایzهست
    یعنی گوشی را به من دست دوم فروختند؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    arian · 29 روز پیش
    با سلام و خدا قوت
    من یک مشکلی دارم اینکه:من گوشیم را تازه خریدم و روش سیمکارت انداختم نوشته مالک این دستگاه شماره تلفن z است من اولین مالکی که گوشی را ازش خریدم نمی دونم کیه می خواستم که به من راهنمایی کنید که مشخصات مالک قبلی این دستگاه را مشخص کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      باسلام هنگام خرید و فروش دستگاه دست دوم فرایند انتقال مالکیت ضروری می باشد در صورتی که انتقال مالکیت انجام نشده به فروشند مراجعه کنید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فتحی · 29 روز پیش
    من گوشی رو سه سال پیش خریدم امروز با همون سیم کارت قبلی اضافه کردن دستگاه رو زدم و اضافه کردم چون دو تا سیم کارت میخوره به اون روش که گفتین شماره سیم کارت دوم رو هم اضافه کردم و موفقیت امیز بود ولی الان که اصالت دستگاه رو میزنم پیامک میاد و میگه تا 3 روز دستگاه قطع میشه مشکل از چیه؟

    مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است
    به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتا و تاتاریخ
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهره آبسالان · 29 روز پیش
    سلام وقتتون بخير
    من تاريخ ٤آبانماه گوشي خريدم و برام پيامك اومده كه ثبت قانوني نشده است و فقط تاريخ و شماره IMEI برام اومده مدل گوشي اينا چيزي نبوده و الان تو سامانه همتا با شماره اي رو همين گوشي هست ثبت نام كردم ديدم پيام هايي اومده و اولين پيام اومده كه مالك اين دستگاه شماره ديگري هست در تاريخ ٢٧مهر ماه و انتقال مالكيت انجام بدين درغير اينصورت لازم نيس اقدام كنيد

    الاً من بايد چيكار كنم؟بايد ريجستري انجام بدم يا انتقال مالكيت يا هيچكدوم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      باسلام جهت اطمینان از قانونی بودن دستگاه میتوانید از طریق #7777* استعلام اصالت بگیرید
      همچنین در خصوص پیامک انتقال مالکیت لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین اعماری · 1 ماه پیش
    سلام من وقتی گوشی رو خریدم نفر قبلی به دلیل اینکه من با سامانه ثبت همراه اشنا نبودم انتقال نداده والان شماره کاملش روندارم تا ازش بخوام انتقال بده باید چی کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی است جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی احمدی · 1 ماه پیش
    تا چند روز میشه از یه سیم کارت جدید روی دستگاه استفاده کرد و غیرقابل استفاده نشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      باسلام محدودیتی وجود ندارد، آیا از سمت همتا پیامکی دریافت کردید ؟لطفا مشکلتان را به صورت واضح مطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید ظهوریان · 1 ماه پیش
    سلام من دیشب یک گوشی نوکیا گرفتم مدل NoklA C3 فروشنده بهم گفت این نوع گوشی ها ریجستری نمیشه.امروز پیامک آمد دستگاه زیر جزء دستگاه های ثبت شده نیست و از تاریخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۸ سرویس نخواهد گرفت چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح ریجستری روشن بوده،از طریق شماره گیری گزینه افزودن دستگاه،این شناسه را ثبت نمایید.......... حالا باید چیکار کنم تورو خدا بهم بگید ممنون.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جمیله دهقان · 1 ماه پیش
    سلام، این پیامک برام اومده، کاری باید انجام بدم؟!

    مالک این دستگاه، شماره تلفن
    091370ZZZ22
    است
    اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید درغیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
    هشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری واردشده و درصورت احراز تخلف مسدود خواهدشد
    IMEI:
    86516zzzzz626
    راهنمایی:
    hmti.ir/p01
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا در همین صفحه کادر "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد" و صفحه سوالات متداول
      ( http://hmti.ir/faq ) سوال 6-13- در بخش مسافری را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    My · 1 ماه پیش
    سلام من دیروز یه گوشی گرفتم که میگن گارانتی ایران نیست و گارانتی دبی هست ولی کارت گارانتی نداره ودر ضمن یه پیامک از همتا ارسال شده که میگه این دستگاه جز شناسه های قانونی ثبت شده ولی ورود مسافری و برای استفاده غیر تجاری هست و در صورت احراز تخلف مسدود میشه خب این ینی چی امکان داره دستگاه قطع بشه یا نه مشکلی نیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید سپس بخش مسافری سوال 6-13- را مطالعه نمایید.
      سوالات متداول: http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید وجیہ · 1 ماه پیش
    سلام آقا وقتی کی می خواہم رجیستری بکنم

    میگہ کہ اطلاعات مدل و برل یافت نشدہ
    باید چہکار بنکم من بگو لطفا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که مدل و برند دستگاه شما در بانک اطلاعاتی گمرک موجود نیست لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://help.irica.ir (بخش درخواست ها افزودن دستگاه )مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    موسوی · 1 ماه پیش
    استفاد غیر تجاری یعنی چی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه سوالات متداول مراجعه کنید و سوال 6-13- از بخش مسافری را مطالعه نمایید.
      سوالات متداول :
      http://hmti.ir/faq