پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mohammad · 14 روز پیش
    با سلام
    شماره:031********3
    تاریخ: 9 دیماه 1398
    ساعت 4 الی 5 عصر بوده
    لطفن شماره رو مخفی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، منتظر باشید تا بررسی های لازم برای رفع مشکل شما انجام شود. نتیجه به شما اطلاع داده می شود و نیاز به پیگیری از طرف شما نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حیدر · 14 روز پیش
    سی روز مهلت داده بود ک اقدامی نکردم و بعد سی روز متاسفانه اسلات دومم انتن نمیده(کلن هرسیم کارتی بزارم انتن نمیاد براش) ک پیامی براش بیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ابتدا سیمکارتی که روی دستگاه بوده و پیامک دریافت کرده را روی گوشی فعال دیگری قرار دهید و با شماره آن وارد سایت همتا شوید و از قسمت بالا پیام های همتا را انتخاب کنید . سپس مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .
      در آخر سیمکارت را روی دستگاه خود قرار دهید و دستگاه را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
      www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    افشین · 14 روز پیش
    سلام میخوام گوشیمو انتقال مالکیت بدم باید چیکار کنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حیدر · 15 روز پیش
    با سلام
    شب خوش
    گوشی من دو سیم کارته بوده و قبل از طرح با یه سیم کارت روشن بوده
    دو روز پیش رفتم تو قسمت افزودن دستگاه و imei دو اسلات رو زدم و افزودن دستگاه و دو اسلات با موفقیت انجام شد ولی همچنان اون یکی سیم کارتم انتن دهی نداره و انتنش نیومده
    خاستم بدونم باید چکاری بکنم ک انتن دهی اسلات دیگرم هم فعال شه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا باتوجه به متن پیامک دریافتی این صفحه را مطالعه کنید و مطابق آن فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mohammad · 15 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر
    من چن روز پیش این سوال رو تو همین صفحه پرسیدم و گفتید ک لطفا شناسه های دستگاه را از طریق تنظیمات یا #06#* یادداشت کرده و با شماره 096366 تماس برقرار کنید:
    با سلام
    من یه گوشی سه سیم کارته داشتم ک از قبل شروع طرح روشن بوده ولی با یه سیم کارت
    الان وقتی میخام تو سایت همتا تو قسمت افزودن دستگاه imei دو اسلات دیگ رو وارد کنم مشکلی دارم و اونم اینه ک یکی از اسلات ها رو نمیشناسه و وقتی imei اسلات اول رو وارد میکنم فقط مجاز به وارد کردن یه imei دیگ هستم و نمیتونم imei سوم رو وارد کنم و گوشیم رو دو سیم کارته میشناسه ن سه سیم کارته
    -------منم طبق راهنماییتون همین کار رو کردم و کارشناس محترمتون گفتند ک باید تشکیل جلسه بشه و تایید شه ک گوشی شما سه سیم کارته هسش و یه پرونده تشکیل میدیم و یه شماره بدید و هروقت کد پیگیری براتون اومد میتونید پیگیری کنید از طریق اون کد
    الان نزدیک به سه هفته هست ک ن کد پیگیری اومده و ن میتونم پیگیری کنم و چیزی به مهلت یک ماهه همتا نمونده و تا هفته دیگ انتن دهی ندارم
    الان میشه بگید من باید چکاری بکنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شماره و تاریخی که با سامانه همتا تماس برقرار کرده اید از طریق کامنت اعلام کنید تا بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد چنانی · 15 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    چند وقت پیش در سایت گمرک یک گوشی ثبت کردم ولی پولش را پرداخت نکردم و یادم رفت اطلاعات رو حذف کنم امروز هم مبلغ رو با شناسه پرداخت ک برای من ارسال شده بود مبلغ را در سایت پرداخت اینترنتی عوارض دولتی پرداخت کردم ولی کد فعال سازی برایم ارسال نشد خواستم بدونم چیکار کنم که کد فعال سازی برایم ارسال شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رها خطیری · 15 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    گوشی های دوسیمکارت چطوری باید همزمان از هر۲ سیم استفاده کنن؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر این مورد مرتبط به سامانه همتا نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ه مودی · 16 روز پیش
    سلام.وقت بخیر

    چتد وقت هست که از خط ایرانسل من پیامی بصورت زیر به خطوط همراه اول که بنام من هست ارسال میشه.هرکار میکنم نمیتونم غیرفعالش کنم.۷۰۰ تماس گرفتم میگن مشکل از تنظیمات گوشیتونه.میتونین منو راهنمایی کنید؟


    This is NO NAME. The SIM card in my phone has changed! Please notify me immediately!
    New SIM card info:
    Phone#:
    IMEI: 352*****07
    IMSI: 43*****580
    S/N: 899*****802
    Operator: IR-MCI/ir
    SIM۸: IR-MCI/ir
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر این مورد مرتبط به سامانه همتا نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    MMK · 16 روز پیش
    با سلام من سیم کارتی رو که انتقال مالکیت نداده بودم بعد سه روز آنتن قطع شد. الان م با گوشی که این سیم کارت روش ریجستر شده افزودن دستگاه رو می زنم IMEI رو وارد می کنم می گه عملیات موفق آمیز بود ولی هنوز آنتن نیومده لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا این صفحه را مطالعه نمایید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید سپس دستگاه را خاموش و روشن کرده تا فعال گردد.
      ضمنان برای انجام فرایند های مربوطه میتوانید سیمکارت را روی دستگاه فعال دیگری قرار دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 16 روز پیش
    سلام و درود
    من گوشیمو فعال کردم و این پیام برام اومده باید چیکار کنم البته منظورم قسمت هشدار پیام هست ممنون اگه جواب بدین سپاس
    دستگاه با شناسه
    ******************36
    برای شماره تلفن*****091۲ فعال شد
    هشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری واردشده و درصورت احراز تخلف مسدود خواهدشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی مرادی · 16 روز پیش
    باسلام برای خریدگوشی های نو خیلی ساده آیانیازی به رجیستری وبنام مالکیت آیا لازمه ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      باسلام وقت بخیر بله تمامی گوشی های تلفن همراه مشمول طرح رجیستری می باشند و نیاز به ثبت دارند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی · 17 روز پیش
    سلام وقت بخیر گوشیم دست یکی دیگه هست انتقال مالکیت ندادم آیا آنتن دهی گوشی قطع میشه ؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در صورتی که از همتا پیامکی دریافت نمودید، همین صفحه را مطالعه کنید و مطابق با پیامک دریافتی فرآیند لازم را انجام دهید.
      در صورت خرید و فروش دستگاه، انجام فرآیند انتقال مالکیت ضروری می باشد. لطفا صفحه «آموزش انتقال مالکیت دستگاه» http://hmti.ir/06 مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن · 18 روز پیش
    سلام گوشی مال من بوده دادم به پدرم و پدرم سیم کارت خودش رو گذاشته داخل گوشی این پیام اومده
    مالک دستگاه،شمارهدیگریاستدرصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست
    چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا قسمت «پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد» را در همین صفحه مطالعه کنید و متناسب با پیامک دریافتی، فرآیند لازم را انجام دهید.

      .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدجواد معصومی · 18 روز پیش
    سلام من خطم خاموش بود صبح دوباره فعالش کردم مدارک فرستادم خط وصل شد یک تماسم گرفتم شارژم کردم ولی بعد نیم ساعت خاموش شد رفتم دفتر ایرانسل گفت مجدد مدارک بدین فرم پر کنید انجام دادم گفتن وصل نشد با شماره۹۳۷۰۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید
    وصل نشد زنگ زدم کلی سوال گفتن وصل میشه اما نشد سیم کارت اصلا بالا نمیاد که بتونم کد imei بفرستم
    الان باید چکار کنم دفتر پیشخوانم میرم میگن صبر کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا مشکل سیم کارت را از طرف اوپراتور پیگیری کنید.
      در رابطه با دریافت شناسه های دستگاه، می توانید با سیم کارت دیگری کد دستوری #06#* را شماره گیری کنید و یا به تنظیمات دستگاه قسمت «درباره تلفن» رجوع کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    SARA · 19 روز پیش
    سلام من چند وقت پیش گوشی خریدم کد فعال سازی نمیدونستم که رو کارت گارانتی هم هست تا اینکه تو سایت خوندم نگاه کردم دیدم پاک شده البته پیامک تایید فعال شدن برام اومده میخاستم بدونم برا هردوسیم کارت یک بار فعال سازی کافیه؟ و اینکه فروشنده کد فعال سازی رو بهم نداده مشکلی نیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی " را در صفحه فعال سازی مطالعه کنید. در خصوص سوال دوم مشکلی ندارد.
      آموزش فعال سازی دستگاه
      http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیررضا قدیمی · 20 روز پیش
    با سلام.سیم کارت بنده به نام پدرم است که با آن ریجستری را انجام داده ام.اکنون میخواهم گوشی خود رابه پدرم بدهم و او سیم کارت خودش را در گوشی که ریجستری را انجام داده ام بگذارد.آیا دوباره باید با سیم کارت پدرم ریجستری را انجام دهم؟؟؟؟؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اکبر · 21 روز پیش
    سلام من امروز گوشی صفر خریدم

    اون شماره روی جعبه رو به سامانه فرستادم ولی هنوز کد فعال سازی دریافت نکردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا در خصوص دریافت کد فعال سازی ابتدا به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه نمایید چنانچه موفق به دریافت کد نشدید به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی حسنی · 21 روز پیش
    گوشی پدرم سیم کارتش مال کسی دیگه بوده وماهمه مراحل ریجستری وبااون انجام داده بودیم حالا صاحبش سیم کارت رو سوزونده والان ماسیم کارت جدید میزنیم سیم کارت به نام گوشی نمیشه لطفأراهنمایی کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohammad · 21 روز پیش
    سلام
    این پیامچ گرفتم
    معنیش چیه.مربوط به سامانه همتاست؟؟؟

    مشترک گرامی
    دستگاه شما قانونی است ولی ثبت نشده است
    جهت جلوگیری از مسدودی تا24 ساعت از آدرس زیر اقدام به ثبت نمایید
    185.164.72.49
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 21 روز پیش
    با سلام، گوشی ساده سامسونگ b310 خریدم پیامک اومده تضییع حقوق با شماره فلان تا نوزدهم سرویس دهی دارد، برای فعالسازی هم روی جعبه کد فعالسازی نیست اتفاقا ime رو هم رو جعبه نیست، فروشنده گفت نیازی به رجستری نیست، من چه کنم الان
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد " در این صفحه را مطالعه کنید.
      ضروری است در زمان خرید دستگاه فرایند انتقال مالکیت انجام شود لطفا جهت خریداری گوشی کارکرده داخل کشور به لینک " http://hmti.ir/old " مراجعه کرده و مطالعه نمایید.