پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا غفوری · 6 ماه پیش
    سلام من سیمکارتم به نام مادرم بوده ولی من ازش استفاده میکردم و یک سال میشه ازش استفاده میکنم ولی الان سیمکارتم رو روی هر موبایلی میزارم جواب نمیده میشه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      باسلام
      اگر سیمکارت شما داخل هیچ دستگاهی انتن دهی نداردمشکل مربوط به اپراتور سیمکارت میباشد.ولی اگر این سیمکارت پیامکی از همتا دریافت کرده باشد باید برای اطلاعات بیشتر با سامانه ی همتا به شماره ی 096366 تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بابک · 6 ماه پیش
    حدود دو سال پیش یک.گوشی سامسونگ جی 7 داشتم که ازم دزدیدن شکایت هم کردم ولی به جای نرسید حالا بااین طرح رجیستری ایا میشه فهمید که چه سیمکارتی سرویس گرفته با اون شماره سریال؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام
      سامانه ی همتا در خصوص گوشی های سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد امیر اقائی · 6 ماه پیش
    درود،ما یه گوشی دست دوم خریدیم ، انتقال مالکیت انجام ندادیم، الان انتنش قطع شده ، بعد الان انتقال مالکیت انجام دادیم و بنام سیمکارت خودمون زدیم، باز دوباره نیم ساعته که انتن نمیاد. باید بیشتر صبر کنم یا مشکل از ریجستری نیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      اگر انتقال مالکیت به سیمکارت شما انجام شده باشد بایددستگاه انتن دهی داشته باشد.درخصوص کسب راهنمایی دقیقتر با سامانه ی همتا تماس حاصل فرمایید(096366).
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الهه ملکی · 6 ماه پیش
    سلام من گوشیمو ثبت کردم ولی الان بعد از شش ماه پیام اومده که متعلق به خط دیگریست
    چکار کنم
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      باسلام
      شناسه ای که داخل پیامک دریافت کرده اید با شناسه ی #06#* تطابق دهید و با یادداشت شناسه ی دستگاه برای کسب راهنمایی دقیق تر با سامانه ی همتا تماس بگیرید096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید · 6 ماه پیش
    سلام
    من دستگاه رو صفر خریدم ولی تو طرح زده قبلا مالک شماره دیگه آیی بوده
    احتمال داره مشکلی سیستم داشته باشه؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      باعرض سلام.درصورت دریافت پیامک بامهلت قطع بخش آموزش پیامک های هشدار رادرلینک زیرمطالعه نمایید.
      http://hmti.ir/12
      برای راهنمایی بیشترباشماره 096366 تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ن قاسمی · 6 ماه پیش
    گوشی من سامسونگ هست. تازه نخریدم و یا سیم کارت جدید هم ننداختم. الان پیامک گوشی هوآوی برای من اومده!!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر

      اگر اطمینان دارید که دستگاه فلش یا تعمیر نشده و همچنین تعویض سیمکارت هم نداشته اید شناسه ی دستگاه را یادداشت کرده و با سامانه ی همتا تماس بگیرید(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهربد داودی · 6 ماه پیش
    سلام ، من برام یه پیامک اومده و گفته مالک این دستگاه شماره تلفن دیگریست ...... ،
    در آخر یه کد ۱۵ رقمی فرستاده که اونو وقتی برای سامانه همتا میفرستم مدل گوشی میزنه ال جی. در صورتی که گوشیم سامسونگه ، اشکال کار کجاس؟
    در ضمن کدی که فرستاده شده برام با کد پشت گوشی یکی نیست و سیم کارتی هم که روی این گوشیم هست فقط با همین گوشی روشن شده ، ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      باسلام
      اگر از فلش یا تعمیر نشدن دستگاه اطمینان دارید وهمچنین تعویض سیمکارت داخل گوشی های دیگر نداشته اید شناسه ی دستگاه را یادداشت کرده و با سامانه ی همتا تماس
      حاصل فرمایید.شماره پشتیبانی 096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دضا نصیری · 6 ماه پیش
    .. سلام
    این گوشی رو برادرم حدودا 3سال پیش گرفت.lcd شکسته بود دو ساله که خاموش بوده الان تعمیرش کردم پیام اومده مالک شخص دیگری هستش غیر برادرم چه میشود کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.شناسه های پشت باتری وشناسه هایی که از کد دستوری#06#*دریافت میکنید را یاداشت کرده وبا شماره 096366تماس فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی فلاحی · 6 ماه پیش
    سلام
    من یک گوشی خریدم ک صاحبش انقال مالکیتشو بهم نمیده حالا نمیدونم چجوریه سیم کارتو گم کرده یا چیزاه دیگه ایی هست میگم گوشی رو بگیر پولمو بده نمیده باید چیکار کنم کجا شکایت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      شخص فروشنده موظف است دستگاه را به شما انتقال مالکیت دهد.در غیراینصورت دستگاه را عودت دهید.و اگر با شما همکاری نکردند به سازمان حمایت از مصرف کنندگان یا تعزیرات مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کر · 6 ماه پیش
    سلام خسته نباشین من گوشیم.چند وقت پیش از برادرم گرفتم الان پیام میده مالک دستگاه شماره دیگری هست اگ کاری نکنم مشکلی پیش میاد؟ لطفا راهنمایی کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.درصورت خرید وفروش انتقال مالکیت الزامی میباشدولی اگر دستگاه به صورت امانت دراختیاردارید وپیامک بدون مهلت قطع دریافت کرده اید مشکلی نیست.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Arash kheirkhah · 6 ماه پیش
    گوشی من تازه خریدم اما بازهم پیام اومده که مالک این دستگاه، شماره تلفن
    091237XXX60
    است
    اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید درغیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
    IMEI:
    359117091959345
    راهنمایی:
    hmti.ir/p01
    اما گوشی من نو هست چکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام
      اگر شناسه ای که داخل پیامک دریافت شده است با شناسه ی دستگاه تطابق دارد واین پیامک دریافت شده یعنی دستگاه مالک قطعی دارد باید به شخص فروشنده مراجعه کنید و انتقال مالکیت بگیرید در غیر اینصورت دستگاه را عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم احمدی · 6 ماه پیش
    سلام من گوشیمو تازه خریدم پیامی ک فروشنده برام فرستاد از طرف همتا اومد و حواسم نبود پاک کردم چجور میتونم دوباره پیام و داشته باشم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      باسلام
      پیام شما مبهم میباشد. لطفا به صورت واضحتتری درخواستتان را مطرح نمایید.با قرار دادن سیمکارت جدید داخل دستگاه مجدد برای شما از همتا پیامک اراسل میگردد. متن پیامک را یادداشت کرده و به سامانه ی همتا تماس بگیرید096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا طه پور · 6 ماه پیش
    با ارض سلام من یک گوشی از یک گوشی فروش خریدم اون وقت به اسم خودم نزدم چون گوشی فروش گفت نمی خواد الانم میخوام بفروشم میگن باید انتقال مالکیت داشته باشه.لطفا میشه شماره ی اون شخصی که این گوشیم به اسم اونه بهم بدین تا برم پیشش به اسمم کنه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.همتا اجازه دادن شماره مالک دستگاه را به شما ندارد. لذا باید از همان ابتدا (در زمان خرید گوشی) از فروشنده انتقال مالکیت میگرفتید. درصورتی که به فروشنده دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میرزایی · 6 ماه پیش
    سلام وقتی کد ۶ رقمی واسم نمیاد معنیش چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید سید رضی · 6 ماه پیش
    سلام من بیشتر از دو ساله که گوشیم خریدم و از ابتدا هم با یک سیم کارت کار کردم ولی اس ام اس هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (imei) غیر استاندارد برام اومده. داستان چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.آیا گوشی شما تعمیر شده است؟
      لطفا شناسه دستگاه را یاداشت وبا شناسه پشت باتری مقایسه کنید وبا شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    F · 6 ماه پیش
    سلام من گوشی کارکرده گرفتم انتن موبایلمو قطع کردن.بتید چیکار کنم الان؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    amin · 6 ماه پیش
    میگه مالک شخص دیگریست منم دسترسی بهش ندارم و کارتن گوشی دست منه چطور میتونم گوشی که قبلا توش سیم دیگری بوده و من تازه خریداری کردم به مالکیت خودم درارم چون طرحتون ناقصه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر. اگر دستگاه مالک نداشته باشد باید به فروشنده مراجعه کرده تا به شما انتقال مالکیت دهند.در غیراینصورت دستگاه را عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین اصیل · 6 ماه پیش
    هرکاری هم که میکنم کد فعال ساز رو بهم نمیده از اونجایی که من مالک نهایی هستم و دسترسی به مالک قبلی هم ندارم و سال ساخت تبلت برای قبل این طرح هست پس از لحاظ عقلانی بنده بااید حق استفاده از تبلت خودمو داشته باشم چون جعبشم هست چطور میتونم پیگیر بشم که در کوتاه ترین زمان این نقص که لطفا راهنمایی مسیولانه کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.تبلت مشمول طرح رجیستری نیست ولی برای بررسی بیشتر با شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریبا محمدی · 6 ماه پیش
    مالک این دستگاه، شماره تلفن
    دیگریاستاگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید درغیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
    سلام این پیام برای من هم اومده ولی گوشیم رو سه سال پیش خریدم و هیچ سیم کارتی هم عوض نکردم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید. ?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر. برای بررسی بیشتر با شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال موحدیان · 6 ماه پیش
    سلام من گوشیمو رو چند هفته ی گرفتم انتقال مالکیت زدم بنامم پیامک آمد دستگاه باشماره ی imei........ به شماره تلفن.... که شماره ی خودم باشه ثبت گردیده اما الان که میبینم اصلا یه همچنین دستگاهی به شمارم ثبت نشده چیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      اگر با شماره ی خودتان(شماره ی مالک) وارد سایت همتا میشوید و در کارتابل خود (مدیریت دستگاه)شناسه ی دستگاهتان را مشاهده نمیکنید با یادداشت کردن شناسه ی دستگاه با سامانه ی همتا تماس حاصل فرمایید(086366).