پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین داوری · 7 ماه پیش
    یک عدد ایفون ۴اس دارم که یک دفعه سرویس قطع شده چکارش باید بکنم؟به چه شماره ای واسه رجیستری باید زنگ بزنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      به دلیل مبهم بودن سوال شما لطفا شناسه های دستگاه خود را با کد دستوری #06#* یادداشت فرموده با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی بیشتر صورت گیرد. شماره تماس:096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 7 ماه پیش
    سلام خسته نباشید. من سیم کارت رو با اینترنت خریداری کردم چجوری میتونم فعالش کنم اینترنتش رو. ممنون میشم راهنمایی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    طاهریان · 7 ماه پیش
    سلام
    میخواستم یک گوشی نو که جعبه اش پلمپ نبود از مغازه دار بخرم. سیم کارتم رو که داخل گوشی گذاشتم این پیامک اومد:

    مالک این دستگاه، شماره تلفن 093293ZZZ88 است
    اگر دستگاه را خریداری....

    +++ از فروشنده که پرسیدم گفت همه این گوشی ها فرایندی در گمرک روشون انجام میشه و این پیامک به خاطر اینه.
    میخواستم بدونم همچین حرفی درسته یا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      دستگاهی که میخواهید خریداری کنید تحت مالکیت قطعی این شماره سیم کارت قرارگرفته است.درصورت خرید حتما ازشخص فروشنده انتقال مالکیت رادریافت کنید.درغیراینصورت دستگاه راخریداری نکنید.
      برای راهنمایی بیشتر باشماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صوفی زاده · 7 ماه پیش
    سلام پیامکی به اینصورت برام اومده:
    مالک این دستگاه، شماره تلفن
    دیگری است
    اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا ...
    شماره ی IMEI که برام ارسال شده مربوط به گوشی من نیست و گوشی من قبلا رجیستر شده و این رو چک کردم، کاری باید انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      در صورتی که جابه جایی سیم کارت داشته باشید ممکن است چنین پیامکی را از سامانه همتا دریافت کرده باشید .لطفا برای راهنمایی و بررسی بیشتر با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید (096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سفال زاده · 7 ماه پیش
    سلام من به صورت اینترنتی یه گوشی خریدم و مالک رو نمیشناسم چطور میتونم از طریق شما ، شماره تلفن مالک رو پیدا کنم و درخواست انتقال مالکیت بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      در صورتی که دستگاه به صورت دست دوم خریداری شده انتقال مالکیت در هنگام خرید و فروش دستگاه الزامی است و اگر دستگاه اکبند است باید دستگاه را با کد فعال سازی فعال کنید . لطفا جهت راهنمایی دقیق تر با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد محمدی · 7 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو با یک سیمکارت ریجستری کردم ولی یه سیمکارت دیگه انداختم توش شده دو سیمکارته بعد مینویسه تلفن مجاز نیست چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      لطفاشناسه های دستگاه خود را با کد دستوری #06#* یادداشت فرموده با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی بیشتر صورت گیرد. شماره تماس:096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آراز الماسی · 7 ماه پیش
    ببخشید من الان چجوری انتقال مالکیت بدم نمیدوم لطفا راهنمایی کنید چون من شماره ای که قبلا باهاش روشن شده رو هنوز دارم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسین حیدرزاده · 7 ماه پیش
    سلام گوشیم قبلا بایک سیم کارت دیگر فعال شده انتقال مالیکیت میخواد و حالا اون سیمکارت در دسترس نیست چه کار می تونم انجام بدم لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      باشماره سیم کارتی که درحال حاضر روی دستگاه استفاده میکنید وارد سایت همتا بشوید.درقسمت وضعیت شناسه دستگاه، imei گوشی خود راوارد نمایید شماره سیم کارت قبل را به شما نمایش میدهد. برای انجام فرایند انتقال مالکیت آموزش انتقال مالکیت رادرلینک روبرو مطالعه نمایید.http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ص · 7 ماه پیش
    با سلام.سیم کارتهای دستگاه بنده غیر فعال شدند و در شبکه ثبت نمیباشد میدهند.کد فعالسازی را هم فروشنده ندارد.از انجایی که هنوز ثبت نام نکرده ام باید از چه طریق اقدام نمایم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      لطفا مشکل خود را واضح تر مطرح نمایید.
      درصورت نداشتن کدفعال سازی به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی محمدی · 7 ماه پیش
    سلام برای من پیام مالک این گوشی شماره تلفن دیگریست و....... حالا با چه شماره ای باید تماس بگیرم تا مشکل من حل شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      لطفاشناسه های دستگاه خود را با کد دستوری #06#* یادداشت فرموده با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی بیشتر صورت گیرد. شماره تماس:096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهین · 7 ماه پیش
    سلام.دوماه پیش گوشی خریدم ولی سیم کارت نگذاشتم..حالا که سیم کارت وارد میکنم پین میخوادومیگه شبکه مسدود میباشد باهم تا وصل شدم نتیجه نگرفتم .لطف راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      پین ،مربوط به سیم کارت شما میباشد که روی کارت( سیم کارت )درج شده و ربطی به همتا ندارد در صورت دریافت پیامک از همتابرای راهنمایی دقیق تر با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 7 ماه پیش
    سلام ببخشید من گوشی رو چند هفته پیش گرفتم یه پیام از همتا اومد نوشته بود فعالسازی نشده تا ۱۹ خرداد منم چون فروشنده گفت درسته کاریش نکردم امروز دوباره پیام اومد مالک دستگاه شماره دیگه ای است که شماره فروشنده رو نوشته بود حالا من باید کار خاصی انجام بدم؟راستی من هنوز هم از امکانات سیم کارتم استفاده میکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.
      در صورتی که شماره مالک شماره فروشنده باشد انتقال مالکیت الزامی است . حتما دستگاه را تحت مالکیت خود قرار دهید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس · 7 ماه پیش
    با سلام من عوارض گمرک را پرداخت کردم و وقتی که پایان مرحله رسیدم نوشته که ارسال به همتا این دکمه را زدم و می گه که کد ملی نامعتبر است یعنی چی ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      لطفا جهت راهنمایی ، باگمرک در ارتباط باشید.شماره تماس گمرک 02143891
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین چابک · 7 ماه پیش
    با سلام.موقع خرید گوشی فروشنده کد فعالسازی داد ولی بعد ۲ ماه گوشی رو که خواستم فعال کنم پیام ارسال میشه که کد فعالسازی اشتباه می باشد.الان چیکار باید کرد.لطفا راهنمایی کنین.ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      لطفاشناسه های دستگاه خود را با کد دستوری #06#* یادداشت فرموده با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی بیشتر صورت گیرد.096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نوری · 7 ماه پیش
    با سلام
    من پیامکی دریافت کردم مبنی بر اینکه مالک این گوشی نیستم.
    من این گوشی رو خیلی وقته خریدم و تمام مراحل ریجستری را در سایت همتا انجام داده و در این سیستم ثبت شده و پیام تائید را نیز دریافت کردم.
    منظور از این پیام عجیب که مالک این گوشی شماره دیگریست، چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      اگر شماجابه جایی سیم کارت نداشته اید و این پیامک را دریافت کرده اید با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)لذا اگر جابه جایی سیم کارت داشته اید واین پیامک را دریافت کرده اید برای مشاهده مالک در قسمت وضعیت شناسه در سایتhamta.ntsw.irمراجعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمودی · 7 ماه پیش
    ببخشید من گوشی رو تازه خریدم فروشنده هی میگه انتقال مالکیت میکنم ولی نمیکنه من چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام در صورتی که فروشنده به شما انتقال مالکیت نمی دهد دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری فروشنده از طریق تعزیرات شکایت کنید آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی
      http://hmti.ir/10
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میترا سعیدی · 7 ماه پیش
    سلام من سه سال پیش گوشی رو دوستم استرالیا واسم خریده.الان پیام اومده ک مالک دستگاه شما نفر دیگری است-من چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      اگر شماجابه جایی سیم کارت نداشته اید و این پیامک را دریافت کرده اید با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)لذا اگر جابه جایی سیم کارت داشته اید واین پیامک را دریافت کرده اید برای مشاهده مالک در قسمت وضعیت شناسه در سایتhamta.ntsw.irمراجعه فرمایید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد جعفری · 7 ماه پیش
    سلام
    بنده پیامک اول هشدار انتقال مالکیت دریافت کردم نه دستگاه رو جدیدا خریدم و نه سیم کارت جدیدی روی دستگاه انداختم ولی پیامک دریافت کردم چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      با توجه به این که اعلام میکنید جابه جایی سیم کارت نداشته اید یک سیم کارت جدید داخل دستگاه قرار دهید و هنگامی که پیامک دریافت کردید با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید (096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان رستمی پور · 7 ماه پیش
    سلام.الان یه نفر به من زنگ زدن که خط من بررویه گوشی دیگه ثبت شده و ازم خواستن کدی که برام ارسال میشه رو بفرستم براشون.خواستم ببینم امکانش هست وقتی من اصلا سیم کارتمو ننداختم تواون گوشی این اتفاق افتاده باشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      بله ممکن است ولی اگر از شما رمز عبور سامانه همتا را خواستند در اختیار کسی قرار ندهید چون ممکن است از کارتابل شما سو استفاده شود ومسولیت آن بر عهده ی خودتان است ولی برای اطمینان بیشتر میتوانید شناسه های دستگاه را دریافت کرده و با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید. 096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان رستمی پور · 7 ماه پیش
    سلام.الان یه نفر به من زنگ زد که اشتباهی شماره سیم کارت من را ذخیره کردن بر روی گوشیه دیگری و از من خواستند کدی که برام ارسال میشه براشون بفرستم.خواستم ببینم وقتی اصلا سیم کارتم را روی گوشی ننداختم امکانش هست این اتفاق افتاده باشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      بله ممکن است ولی اگر از شما رمز عبور سامانه همتا را خواستند در اختیار کسی قرار ندهید چون ممکن است از کارتابل شما سو استفاده شود ومسولیت آن بر عهده ی خودتان است ولی برای اطمینان بیشتر میتوانید شناسه های دستگاه را دریافت کرده و با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید. 096366