پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Sara · 1 ماه پیش
    سلام من به مدت یک سال یه گوشی خریداری کردم و مالکیت رو هنوز بنامم نزن چطور میتونم پیگیر شم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی کارکرده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید چنانچه همکاری نکرد امکان ثبت شکایت را دارید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      همچنین صفحه عدم شناخت مالک قبلی را مطالعه کنید.http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سالار · 1 ماه پیش
    باسلام و عرض ادب
    من چند ماه پیش پاسپورتم ویزا شد
    یکی از رفقا از پاسپورت و شماره تلفنم سوء استفاده کرده و گوشی ثبت و فروخته حالا من چجوری میتونم پیگیری کنم که دردسری برام ایجاد نشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام جهت ثبت در گمرک به سیمکارتی به نام شما نیاز می باشد درصورتیکه بدون اطلاع مسافر برای ایشان سیمکارتی صادر شده باشد، این امکان برای او وجود دارد که با شماره‌گیری شماره 195 و یا با مراجعه به به آدرس اینترنتی https://195.cra.ir،ثبت شکایت انجام دهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی مرادی · 1 ماه پیش
    باسلام پدرم گوشیش راگم کرده ومامیتونیم ازطریق سایت همتاجلوگیری ازروشن شدنش بکنیم اگربه هرروشی باشه ممنون میشم توضیح بدیددیگه خودتون بدونیدکسی که گوشیش راگم کنه به چه روش میشه جلوگیری ازاستفاده کردنش شدممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های مفقودی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید حسن زین العابدی · 1 ماه پیش
    سلام دو سال از گوشیم استفاده میکنم حالا با یک خط دیگه از سیم دو استفاده می کنم پیام امد گوشی غیر قانونی است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر با سیمکارتی که پیش از شروع طرح ( باتوجه به جدول تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) روی دستگاه بوده است فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
      http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من قبل از اینکه طرح اجرابشه گوشیمو دادم تعمیر وقتی رسید دستم که طرح اجرا شد من بر گوشیمو عوض کرده بودم وفروشنده یه برد دسته دوم انداخته رو گوشی و IMEI گوشیم عوض شده نمیدونم الان چکار کنم الان چند وقته گوشیم خاموشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در مورد خرید برد دست دوم پاسخگویی ندارد . چنانچه برد آکبند روی دستگاه قرار دادید صفحه " آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا · 1 ماه پیش
    سلام من دوساله گوشیم روخریدم ریجستری هم شده اماالان این پیامک اومده که تا4روزدیگه میتونم ازش استفاده کنم .بایدچیکارش کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر متن پیامک های هشدار در این صفحه آمده است لطفا مطالعه کنید و مطابق پیامکی که دریافت کرده اید فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حیدر احمدی · 1 ماه پیش
    ممنون از پاسخ گویی ولی مطابقت نداره سریال داخل تنظیماتبا روی کارتن گوشی مطابقت نداره ولی سریال روی باطری و کارتن مطابقت داره ممنون میشم اگه پاسخگو باشین
    گوشیم G5 پریم 2016 هستش پلمه با دستگاه باز میشه و باتری هم داخله گوشی قرار داره
    تعمیر کار بردم و عوض کرده و زیربار هم نمیره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شناسه ( imei ) دستگاه را در تنظیمات و روی جعبه یادداشت کرده و با سامانه همتا " 096366 " تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    abolfazl lashani · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم ایفون هست خریدمش اما الان تو همتا میزنه که گوشی به نام یه شماره دیگه هست الان 1سال هم هست با گوشی دارم کار میکنم تازه فهمیدم،،، به سیمکارت که گوشی بنامش هست من زنگ زدم همش خاموش هست الان باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید دستگاه کارکرده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    hessam · 1 ماه پیش
    سلام
    یک دستگاه مودم 3جی خرید کردم خیلی وقت پیش حالا چند وقت هست الان هم پیام زیر میاد برام و نمیشه از اینترنت استفاده کرد الان هم پاسخ قبلیتون را دیدم که طرح رجیستری فقط شامل گوشی هست پس چرا نمیشه ازش استفاده کرد؟
    از طریق اموزش "عدم شناخت مالک قبلی" هم خواستم عمل کنم که دستگاه میزنه please confirm ussd feature که این خطا هم فقط برای خط همراه اول نمایش داده میشه و با خط ایرانسل میشه کد ورود دریافت کرد.

    کد دریافت imei را هم تو دستگاه مودم میزنم چیزی نشون نمیده
    لطفا اگر میتونین در ایمیل کمک کنید



    مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
    در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
    برند: ****
    مدل: ****
    IMEI: ***************
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر IMEI پشت دستگاه مودم نوشته شده است همچنین آخر پیامک های دریافتی از سامانه همتا هم قابل رویت است لطفا یادداشت کرده و با شماره 096366 ( سامانه همتا ) تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قطعی · 1 ماه پیش
    سلام.وقت بخیر.تبلتی از سال 93 درحال استفاده از آن می باشم.اکنون قصد فروش آنرا دارم.برای افزودن دستگاه روی سیم کارت خودم و سپس انتقال مالکیت اقدام کردم.
    پیغام "دستگاه شما شامل این مرحله از طرح ثبت تلفن همراه نمی باشد" ظاهر می شود.
    آیا این پیغام یعنی هنگام فروش نیازی به انتقال مالکیت دستگاه ندارم?و سیم کارت خریدار بعدی روی دستگاه آنتن دارد?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر غیر از گوشی های تلفن همراه تاکنون هیچ دستگاه سیمکارت خور دیگری مشمول طرح رجیستری نمی باشد و نیازی به انجام فرایندی در زمان خرید و فروش در سامانه همتا ندارند.
      لطفا صفحه جدول تاریخ مشمولیت " http://hmti.ir/date " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فردین · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من روی ی سیم‌کارت دیگم ریجسترشده اون سیمکارتم چون نودروز خاموش بودش ایرانسل سلب امتیازش کردالان میخوام انتقال مالکیت شوروی این یکی سیمکارتم اتنتقال بدم باید چ کارکنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حیدر احمدی · 1 ماه پیش
    بعد از تعمیر هم زیر بار نرفت
    میخواستم بدونم ایا راهی داره که منبه اون شماره دسترسی پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا شناسه تنظیمات و جعبه دستگاه را مطابقت دهید و چنانچه مطابقت داشتند با شماره خود وارد سایت همتا شده بخش سوابق انتقال مالکیت را بررسی نمایید .
      http://www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حیدر احمدی · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم سوکتش مشکل داشت بردم تعمیرگاه بعد از تعمیر برام پیامک اومده که
    مالک دستگاه،شماره091782ZZZ84استدرصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیستهشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری واردشده و درصورت احراز تخلف مسدود خواهدشدIMEI: 35******747راهنما:hmti.ir/p01

    ولی قبل از تعمیر گوشیم به شماره ۰۹***۱

    وصل بوده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا شناسه تنظیمات و جعبه دستگاه را مطابقت دهید و چنانچه مطابقت داشتند با شماره خود وارد سایت همتا شده بخش سوابق انتقال مالکیت را بررسی نمایید .
      http://www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    alisedaghat · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی مسافری دارم همه مراحل رو انجام میدم تو سایت گمرک ولی پیام برام نمیاد چکارکنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خ ب · 1 ماه پیش
    سلام، 27 روز پیش یک گوشی مسافری آکبند آیفون از سایت اپل خریدم و آوردمو تا الانم هم نایلونی را باز نکردم و روشن نشده و امروز خواستم رجیستر کنم بعد ده بار که پیام نمیاد یکبار پیام آمده که مالک دستگاه شماره ی دیگری است!!!!. خط هم به نام خودم است با این خط هم سابقا هرگز رجیستری ثبت نشده چکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا سوال 6-13 از بخش مسافری سوالات متداول " http://hmti.ir/faq " را درخصوص خرید گوشی مسافری مطالعه کنید . و در همین صفحه پیامک هشدار دریافت کرده آمده است راهنمایی مطابق آن را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پوریا · 1 ماه پیش
    سلام.برای استعلام شناسه مودم این پیغام رو میده:
    (شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه های قانونی ثبت شده است.
    در صورتی که دستگاه شما تلفن همراه می‌باشد از خرید آن خوداری نمایید. بدیهی است در صورت قطع سرویس دستگاه، سامانه همتا هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.)

    قسمت در صورت قطع سرویس دستگاه کمی برای من ابهام داره و نگرانم کرده.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر تاکنون غیر از گوشی های تلفن همراه هیچ دستگاه سیمکارت خور دیگری مشمول طرح رجیستری نمی باشد.
      لطفا صفحه جدول تاریخ مشملیت را مطالعه کنید.
      باتوجه به اینکه دستگاه شما گوشی تلفن همراه نمی باشد مشکلی برای استفاده وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدحسین · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشیدمن یک سیم کارت ایرانسل روی گوشیم داشتم حالا روی یک گوشی دیگه گذاشتم پیام انتقال مالیکیت اومده چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا این صفحه را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 1 ماه پیش
    به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه های مختلف و جلوگیری ازتضییع حقوق مالک دستگاه،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا، پس از 3 روز ارتباط دستگاه قطع میگردد
    برند:
    Samsung
    مدل:
    Galaxy A8
    این پیامک دیگه دیوونه کرد منو هر چقدرم انتقال مالکیت میدم فایده نداره
    این چیه اخه توروخدا بگید چیکار کنم ؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را به دقت مطالعه کنید و فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرش · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی خریدم روی قوطیش برچسب گارانتی داره روی اون شماره هست نوشته با ارسال عدد زیر به شماره ۱۰۰۰۶۹۵۹ کد فعال سازی دریافت کنید من ارسال میکنم ولی میاد معتبر نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا از سمت فروشنده یا تماس با شرکت گارانتی پیگیری کنید در صورتی که همکاری نکردند می توانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    سلام، گوشی من آنتنش رفته، رفتم سامانه همتا نوشته غیر تجاری در صورت احراز تخلف... راهنمای بخش مسافری سوال 6-13- رو مطالعه کردم ولی علت و راه حلی دراین باره نداشت،،، لطفا راهنمایی کنید... سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار دریافت کردید و آنتن دستگاه قطع گردیده لطفا صفحه " پیامک های هشدار "را مطالعه کنید.http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه خود مطمن شوید . چنانچه دستگاه به علیت تخلف غیر فعال شده باشد راهکاری برای فعال سازی مجدد ندارد و باید عودت دهید.