شناسایی هوشمند مشکلات
پیامک هشدار HAMTA  توضیحات
پیامک هشدار عدم فعال‌سازی دستگاه

پیامک اول:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است با شماره‌گیری #7777* نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایید.
در غیر این صورت از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعال‌سازی نشده است و از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت.
لطفاً نسبت به فعال‌سازی آن از طریق شماره‌گیری #7777* اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که دستگاه شما آکبند و قانونی بوده اما فعال‌سازی نشده باشد.
دو حالت وجود دارد:
1- دسترسی به کد فعال‌سازی دارید.
در این صورت از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.
2- دسترسی به کد فعال‌سازی ندارید.
دقت داشته باشید کد فعال‌سازی دستگاه‌های آکبند قانونی، روی کارت گارانتی یا جعبه، به‌صورت اسکرچ (مخفی)، چاپ شده است. همچنین درصورتی‌که دستگاه خود را به‌صورت مسافری ثبت کرده باشید، کد فعال‌سازی، در کارتابل ثبت‌کننده درخواست مسافری، قابل مشاهده است.
درهرصورت، اگر به کد فعال‌سازی دسترسی پیدا نکردید، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. چون اگر این دستگاه فعال‌سازی نشود، در تاریخ ذکر شده در پیامک، قطع خواهد شد.

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است، اگر دستگاه را خریداری نموده‌اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا، مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید، در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن
091234XXX89
است
اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید در غیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می‌شود که سیم‌کارت جدیدی، روی دستگاه قرار گیرد.
دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- درصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید

پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد

پیامک اول:
مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت هم‌زمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتاً و تا تاریخ *** با شماره تلفن *********** سرویس خواهد گرفت.
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، می‌بایست با استفاده از شماره تلفن مالک و از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777)، انتقال مالکیت دستگاه به این شماره صورت پذیرد.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک دوم:
مالک این دستگاه، شماره تلفن دیگری است و با شماره *********** از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
در صورت نیاز به استفاده بیش از مهلت فوق، با استفاده از شماره تلفن مالک، نسبت به انتقال مالکیت این دستگاه از طریق سامانه همتا (کد دستوری7777) اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

این پیامک در صورتی ارسال می شود که شناسه (IMEI) دستگاه شما غیراستاندارد باشد. این شناسه (IMEI) ها، به دلیل استفاده همزمان چندین دستگاه با این شناسه و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، به عنوان شناسه (IMEI) غیراستاندارد شناخته شده اند.
دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا می توانند با سیم کارتی استفاده شوند که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده یا از آن سیم کارت، انتقال مالکیت گرفته باشد.
بنابراین دو حالت وجود دارد:
1- اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده اید، حتما باید از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.
2- در صورتی که این پیامک به دلیل تعویض سیم کارت توسط خودتان برای شما ارسال شده و خرید و فروشی اتفاق نیفتاده، در صورتی که میخواهید بیشتر از تاریخ ذکر شده در پیامک، از دستگاه با سیم کارت جدید استفاده کنید، می توانید با سیم کارتی که قبل از شروع طرح رجیستری روی دستگاه بوده، ابتدا افزودن دستگاه را انجام داده و سپس، دستگاه را به سیم کارت جدید انتقال مالکیت دهید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه و آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.

3- در صورتی که از طریق فرایند افزودن دستگاه یا دریافت انتقال مالکیت و فعال‌سازی، هر دو اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار گرفته است و برای سیم‌کارت دوم خود این پیام را دریافت کرده‌اید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمایید.

پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک اول:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
IMEI: ***************

پیامک دوم:
شناسه زیر جز شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: ***************

پیامک سوم:
دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

پیامک چهارم:
شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده از طریق گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا، این شناسه را ثبت نمایید.
برند: ****
مدل: ****
IMEI: *************** 

حالت‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این پیامک برای شما ارسال شود.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه مطالعه نمایید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی همتا
پیامک اطلاع رسانی HAMTA  توضیحات
رمز عبور موقت شما برابر است با:  ******

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت همتا به آدرس www.hamta.ntsw.ir، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز عبور موقت و یک‌بارمصرف برای شما ارسال می‌شود. شما به کمک این رمز عبور موقت، می‌توانید به کارتابل خود وارد شده و دستگاه‌های تحت مالکیت سیم‌کارت خود را مشاهده نموده و فرایندهایی از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن‌ها انجام دهید.
بدیهی است، برای ورود در دفعات بعدی، رمز عبور موقت جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید این رمز عبور موقت، صرفا برای ورود به حساب کاربری شماره همراه شما در همتا قابل استفاده بوده و هیچ ربطی به کد فعال سازی دستگاه در فرایند فعال سازی ندارد.

فرمت شناسه دستگاه (IMEI) وارد شده صحیح نیست.

این پیامی است که در زمان وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه به‌صورت نادرست، دریافت می‌شود.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت.

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، غیرقانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
دقت داشته باشید به‌هیچ‌عنوان این دستگاه را خریداری ننمایید چراکه امکان ثبت و فعال شدن آن در سامانه همتا وجود نخواهد داشت.

شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت‌شده است.
مشخصات دستگاه:
برند: ****
مدل: ****
واردکننده: شرکت ****
واردشده با ارز دولتی
شناسه دستگاه: ***************
این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است

درصورتی‌که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن شناسه (IMEI)، قانونی باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
در این زمینه، باید به تطابق برند و مدل ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت با مشخصات دستگاه، نوع واردات و روشن شدن یا نشدن دستگاه در گذشته، دقت کنید.

شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست

در صورتی که اقدام به استعلام اصالت یک شناسه (IMEI) دستگاه نمایید و آن دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده باشد، این نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
شما می توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و استفاده از آن، شناسه (IMEI) را به عنوان شناسه (IMEI) دستگاه قانونی ثبت نمایید.

دستگاه با شناسه (IMEI): *************** برای شماره تلفن *********** فعال شد.

درصورتی‌که اقدام به فعال‌سازی دستگاه با کد فعال‌سازی نموده و عملیات با موفقیت پایان یابد، این پیامک برای سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد.
دقت داشته باشید تمامی شناسه (IMEI)های ذکر شده در این پیامک، باید با شناسه (IMEI)های روی جعبه یا #06#* تطابق کامل داشته باشد.

کد زیر جهت فعال‌سازی دستگاه خریداری شده توسط شما، تولید شده است. جهت فعال‌سازی آن از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی آن به عهده شما خواهد بود.
کد فعال‌سازی: ******
IMEI: ***************

درصورتی‌که فردی اقدام به انتقال مالکیت دستگاه خود نماید، این پیامک برای سیم‌کارت خریدار، ارسال خواهد شد.
خریدار موظف است در حضور فروشنده، به کمک کد فعال‌سازی موجود در این پیامک، از طریق سامانه همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و با دریافت پیامک تأیید فعال‌سازی، از فعال شدن دستگاه برای یکی از سیم‌کارت‌های خود، اطمینان حاصل نماید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

دستگاه با مشخصات زیر به‌صورت مسافری در سامانه همتا ثبت گردید.
با استفاده از کد فعال‌سازی زیر از طریق سامانه همتا (کد دستوری 7777) نسبت به فعال‌سازی دستگاه خود اقدام نمایید.
برند: ****
مدل: ****
شناسه: ***************
کد فعال‌سازی: ******

درصورتی‌که در همتا درخواست ثبت دستگاه مسافری داده باشید و درخواست شما تأیید شده باشد، این پیامک برای شما ارسال می‌شود. ضروری است بعد از دریافت این پیامک، از طریق سامانه همتا، نسبت به فعال‌سازی دستگاه برای سیم‌کارت دلخواه خود، اقدام نمایید.
برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه نمایید.

درخواست ثبت گوشی مسافری/پستی شما به دلیل عدم وجود شناسه دستگاه، در اطلاعات ارسال شده از طرف گمرک، مورد تایید قرار نگرفت.

این پیامک یعنی مشخصات دستگاه مسافری شما، در اطلاعات ارسالی از گمرک وجود نداشته و امکان ثبت آن در همتا وجود ندارد.
در صورتی که از پرداخت صحیح عوارض دستگاه خود در گمرک مطمئن هستید، باید موضوع ارسال اطلاعات از گمرک به همتا را از گمرک پیگیری نمایید.

درخواست ثبت گوشی تعمیری بررسی و نتیجه پس از *** روز از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید، این پیامک به شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست ثبت تعمیری به دلیل فعال بودن شناسه های پیش از تعمیر دستگاه مورد تایید قرار نگرفت

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و شناسه یا شناسه‌های قبل از تعمیر فعال باشند، درخواست شما توسط سامانه رد شده و این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

درخواست برای ثبت تعمیری دستگاه شما با موفقیت انجام شد

در صورتی که در سامانه همتا درخواست ثبت گوشی تعمیری داده باشید و فرایند با موفقیت انجام شده باشد، این پیامک به شما ارسال می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این فرایند می‌توانید آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را ملاحظه نمائید.

به نرم‌افزار همتا خوش آمدید.
کد نصب نرم‌افزار: ******

درصورتی‌که اپلیکیشن همتا را روی دستگاه خود نصب نموده و قصد ورود به کارتابل سیم‌کارت خود را داشته باشید، این کد یک‌بارمصرف برای شما پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید وارد کارتابل سیم‌کارت مورد نظر شده و فرایندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را انجام دهید. 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    س · 1 سال پیش
    سلام من گوشیم دوسیمه و قبل طرح خردیدم و با یه سیم روشن کردم و بعدا یه سیمه دیگه انداختم و هر دو فعال بودن ولی یه چند ماه پیش جای سیمکارت هارو عوض کردم و روشن که کردم اسلات یک زد سیمکارت موجود نیست و شناسه مربوط به اسلات یک رو که زدم پیامک اومده جعل شناسه روی دستگاه های مختلف و هشدار قطع داده. حالا چکار کنم که هر دو سیم فعال باشن؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سیم کارت ها را به حالت اول برگردانده و افزودن دستگاه را انجام دهید. در ضمن پیام سیم کارت موجود نیست، مربوط به مشکل دستگاه می باشد نه همتا. گوشی را به تعمیرکار نشان دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگین · 1 سال پیش
    سلام . من گوشی سامسونگ جدید خریدم
    یک سیمکارت به اسم خودم هست و یکی به اسم پدرم ..دستگاه رو با شماره خودم فعالسازی کردم و الان برای خطی که به اسم من نیست پیامک اومده مالک دستگاه شماره دیگری است ..ایا خط دیگر کار نمیکند یا حتما باید انقال مالکیت داده شود؟
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      در صورتی که مهلت قطع در پیامک نیامده باشد، نیازی نیست اقدامی کنید. در غیر اینصورت به سایت همتا مراجعه کرده و برای هر شناسه گوشی یک سیم کارت تعریف کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 سال پیش
    سلام من گوشیم مدلی ک سامانه اعلام میکنه نیست و نمیتونم سیمکارتمو روی اون ثبت کنم و پیام اینکه مالک گوشی کسی دیگری است برایم ارسال میشه . ولی گوشیم آنتن داره و میشه باهاش تماس گرفت
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      برای بررسی تفاوت مدل، با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید. در صورتی که در پیام مهلت قطع نباشد، آنتن گوشی قطع نمی شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا فرح بخش · 1 سال پیش
    سلام من گوشیرو یک سال ونیم پیش خریدم از خود نمایندگی خریدم ثبت هم شده چرا این پیام برام اومده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      جلوی متن پیامک ها در این صفحه علت و اقدامات لازم ذکر شده است. متن پیامک خود را با متن های این صفحه بررسی کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود امین پور · 1 سال پیش
    فروشندگان در قبال مبلغی دستگاه فروخته شده را در سسیتم شما ثبت می کنند آیا خود می توانیم ثبت کنیم به نظر می رسد هر دستگاهی که به صورت قانونی وارد میشود تمام این هزینه ها از وارد کننده اخذ شده و این کار فروشندگان یک نوع کلاهبرداری است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      بله، کلاهبرداری است. رجیستری هزینه ای برای مصرف کننده ندارد. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سایت موجود می باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصیب صیدالی · 1 سال پیش
    سلام من یک گوشی نوکیا خریداری کردم کد دستوری رو هم وارد کردم ولی بعد از چند روز گوشی غیر فعال شده وپیامک هم اومده که گوشی شما قانونی میباشد ولی الان گوشی غیر فعال شده لطفا راهکار ارائه بفرمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      در صورتی که انتقال مالکیت بگیرید، مشکلی برای شما پیش نمی اید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی بیگدلی · 1 سال پیش
    سلام.یک عدد ردیاب خودرو میخوام بخرم.در صورتی که بعد از یک ماه غیر فعال بشه بابد چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      فعلا فقط گوشی تلفن همراه مشمول طرح شده است. در صورتی که سیم کارت خور است سیم کارت داخل آن قرار دهید و از ان استفاده کنید تا قانونی شناخته شود. در غیر اینصورت (بدون سیم کارت می باشد) اصلا به همتا ارتباطی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد بغدادی · 1 سال پیش
    سلام من گوشیم ال جی 3 است 10 ساله دارمش پیام انتقال با کد امده چه طور باید انتقال انجام دهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به چه کسی می خواهید انتقال بدهید؟
      یا سیم کارت خود را تعویض کرده اید؟
      متن پیامک را با این صفحه بررسی و اقدامات لازم که ذکر شده است را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر بهمن منصفی نژاد · 1 سال پیش
    سلام انتن گوشی من خیلی ضعیف شده در اکثر جاها انتن نمیده در بعضی جاها فقط ایا مربوط میشه به این گرینه ها
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سها · 1 سال پیش
    سلام من خیلی وقته گوشیمو خریدم ولی سیم کارت جدید ک میزارم واسم پیامک همتا میاد باید چیکار کنم؟نادیده بگیرمش؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمية ١٢ · 1 سال پیش
    سلام من مسافر ني فهميدي فارسي ياواش ياواش فقط شما ميخاي مساعدة با عربي يا انجليزي من سيم كارت قطع شبكة نيست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان نقدی · 1 سال پیش
    سلام، سیم کارت اول به نام خودم نبوده بلکه به نام یکی از اقوام هست ولی هنوز به نام من نکرده ولی سیم کارت دوم به نام خودم هست، الان که افزودن دستگاه رو زدم مشکل حله، یا اینکه باید کار دیگه ای کنم، الان سیم کارت دوم رو که به نام خودم هست سامانه غیرفعال کرده، من هم افزودن دستگاه رو زدم ولی اتفاقی نیافتاده هنوز
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      شماره سیم کارت برای ما ملاک است نه مالک سیم کارت. اگر پیامک با مهلت قطع دریافت نکرده اید فقط افزودن دستگاه را بزنید و مشکلی نیست. در غیر اینصورت پس از افزودن دستگاه، وارد سایت همتا شده و برای هر شناسه یک سیم کارت به عنوان مالک قرار دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین اکبری · 1 سال پیش
    سلام چند روز پیس که پیام ریجستری برای من اومد من شناسه گوسیمو وارد کردم و چون گوسیم دو سیمکارته هست دوتا شناسه وارد کردم و قبلس سیم دو غیر فعال سده بود که با این کار دوباره فعال شد اما الان بعد از گذشت چند روز دوباره سیم کارت دومم غیر فعال شده و هر کاری نیکنن فعال نمیشه. پاسخ بدین لطفا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به سایت همتا مراجعه کنید و برای هر شناسه دستگاه یک سیم کارت تعریف کنید تا مشکل مرتفع شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 1 سال پیش
    سلام من سیم کارت دوممو ک گذاشتم تو گوشیم پیامک هشدار اومد افزودن دستگاه رو با همون سیمکارت قبلی انجام دادم ولی سیمکارت دومم غیر فعال شد چیکار کنم؟
    ممنون از راهنماییتون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      نباید این مشکل وجود داشته باشد. با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید تا موضوع را بررسی و مرتفع کنند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید فریدپور · 1 سال پیش
    سلام من گوشی ساده کار کرده خریدم ولی نمیدونستم باید بگم انتقال مالکیت برام بزنه باید چکار کنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احدمحمدی · 1 سال پیش
    سلام گوشیم2سیمکارته هست هردوشناسه گوشیم تحت مالکیت یه سیمکارتم هستش الان سیم دوگوشیم سیمکارت جدیدانداختم.پیام قطع سرویس دهی درصورت عدم انتقال مالکیت اومدانتقال مالکیت دادم الان ایندفعه برای سیمکارت قدیمی وقبلیم پیام هشداروقطع اومده چکاربایدکرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به سایت همتا مراجعه کنید و برای هر شناسه دستگاه یک سیم کارت تعریف کنید تا مشکل مرتفع شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احدمحمدی · 1 سال پیش
    سلام چرامامیخوایم سوال ارسال کنیم خطامیده که متن وارده پیش ازحدمجازاست.کمتراز600کاراکترهستش؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر بجنوی · 1 سال پیش
    سلام من دستگاه و از کس دیگه خریدم چن وقت پیش ی پیامک برام اومد ولی اهمیت ندادم الان خطم مسدود شده باید چی کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      مسدود شدن خط به همتا ارتباطی ندارد. اگر دستگاه غیر فعال شده است، از فروشنده انتقال مالکیت بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرید · 1 سال پیش
    سلام
    من گوشیم دو تا سیم کارت میخوره. سیم کازت دومم غیرفعال شده و پیامک انتقال مالکیت داده بود بهم. چیکارش کنم که با این گوشی هردو سیم کارتم کار کنه؟
    (بعد از پیامک های تبلیغاتی مزاحمتون الان نوبت این داستان شده.میشه اینقدر رو اعصاب ماها نرید واقعا؟! )
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      همتا پیام تبلیغاتی ارسال نمی کند. به سایت همتا مراجعه کنید و برای هر محل سیم کارت دستگاه یک شماره سیم کارت تعیین کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ا.شایق · 1 سال پیش
    سلام.این گوشی رو از همسرم هدیه گرفتم.ولی سیم کارت همسرم که اولین با باهاش گوشی رو خریداری کرده به نام خودم هست ‌و سیم کارت فعلی گوشی هم همینطور یعنی ب نام خودمه.چیگار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      شماره سیم کارت برای ما ملاک است. در هر صورت نیازی نیست شما اقدام انجام دهید.